افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

جلوگیری از فروش نفت خام، مسیر اصلی توسعه صنعتی است

  • کد خبر : 171114

عباس علی آبادی روز جمعه در دومین دور سفر استانی رئیس جمهور و در بازدید از یکی از واحدهای تولیدی شهرستان ابهر افزود: این موضوع در صنعت فولاد شامل تمرکز بر تولید پروفیل های فولادی است که افزوده بالایی دارد. ارزش. . وی استفاده از توانمندی های فناورانه را ضامن ارتقای بهره وری در صنایع […]

عباس علی آبادی روز جمعه در دومین دور سفر استانی رئیس جمهور و در بازدید از یکی از واحدهای تولیدی شهرستان ابهر افزود: این موضوع در صنعت فولاد شامل تمرکز بر تولید پروفیل های فولادی است که افزوده بالایی دارد. ارزش. .

وی استفاده از توانمندی های فناورانه را ضامن ارتقای بهره وری در صنایع عنوان کرد و گفت: استان زنجان در این زمینه ظرفیت های بالایی دارد و این موضوع در راه اندازی و راه اندازی واحدهای تولیدی جدید متجلی می شود.

علی آبادی خاطرنشان کرد: زمینه سازی برای توسعه صنعتی در کشور پیامدهای مثبتی دارد و باعث رشد اشتغال در کشور می شود.

وی همچنین بر تکمیل حلقه های تولیدی صنعت نساجی و فولاد در استان زنجان تاکید کرد و گفت: صنعت نساجی صنعت مادر و مردمی است و خوداشتغالی است.

این مسئول افزود: با توجه به اینکه صنعت نساجی یکی از نیازهای اساسی کشور است، توسعه آن در تمامی حلقه های زنجیره تولید الزامی است.

علی آبادی افزود: سرمایه در گردش در صنعت نساجی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید با نهادهای ذیربط مذاکره شود تا با منابع مالی نیاز این صنایع تامین شود.

استان زنجان حدود 1200 واحد صنعتی و تولیدی دارد.

به گزارش ایرنا، دور دوم سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان زنجان از امروز آغاز شد.

در این سفر یک هزار و 950 پروژه و 5 هزار و 857 واحد مسکونی (نهضت ملی، پشتیبانی و …) به ارزش 300 هزار میلیارد ریال افتتاح می شود.

احیاء و افتتاح هشت واحد بزرگ صنعتی و تولیدی در استان شامل فولاد اندیا، فولاد اسین ابهر، شیشه زنگان و سرجین بافت به ارزش 49.44 میلیارد ریال، افتتاح 5867 واحد مسکونی به ارزش 23.320 میلیارد ریال از مهمترین این پروژه ها است. . در اعتبارات و 31 طرح آموزشی، فرهنگی و ورزشی با 2450 میلیارد ریال اعتبار.

برنامه حضور آیت الله رئیسی در استان زنجان در این سفر استانی به دلیل حادثه تروریستی کرمان و شهادت و مجروح شدن هموطنان کمی تغییر یافت و برنامه دیدار علنی رئیس جمهور به روز شنبه موکول شد.

آیرین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.