افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

آشوبی: دوست دارم گل محمدی برگردد/ حواشی و محدودیت های مالی پرسپولیس را آزار می دهد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 171080
آشوبی: دوست دارم گل محمدی برگردد/ حواشی و محدودیت های مالی پرسپولیس را آزار می دهد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت سرخابی ها گفت: من فلسفه کاری و شخصیت گل محمدی را خیلی دوست دارم و باشگاه در تصمیم گیری درباره او مختار است. فرزاد آشوبی در گفت وگو با آنا، درباره عملکرد مدعیان قهرمانی در نیم فصل بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: در نیم فصل اول شاهد دیدارهای نزدیک و […]

پیشکسوت سرخابی ها گفت: من فلسفه کاری و شخصیت گل محمدی را خیلی دوست دارم و باشگاه در تصمیم گیری درباره او مختار است.

فرزاد آشوبی در گفت وگو با آنا، درباره عملکرد مدعیان قهرمانی در نیم فصل بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: در نیم فصل اول شاهد دیدارهای نزدیک و هیجان انگیزی بودیم و همه تیم ها بازی های زیادی داشتند. موفقیت، فراز و نشیب، به همین دلیل است که نتایج تیمی که قهرمان نیم فصل شد کاملاً به نتایج سایر مدعیان بستگی داشت. بنابراین تیم های مدعی کاملا قابل تشخیص هستند. از نظر نفرات و بازیکنان، تیم ها قابلیت های متفاوتی نسبت به سایر تیم ها دارند.

سه تیم شگفتی ساز شدند

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم باید در تیم تراکتورسازی حساب ویژه ای باز کنیم. تیمی که به دلیل تغییرات بزرگی که داشت زمان زیادی را در روند هماهنگی و رشد از دست داد، اما اعتقاد راسخ دارم که این تیم در نیم فصل دوم مدعی است. اما آنچه در نیم فصل باعث شگفتی شد، عملکرد تیم های ذوب آهن، ملوان بندرانزلی و شمس آذر قزوین بود. تیم هایی که عملکردشان قابل شمارش نبود اما با کار تیمی کادرفنی و بازیکنان خود توانستند نتایج بسیار خوبی کسب کنند. دیدن تیم هایی که می توانند به بالای جدول برسند لذت بخش خواهد بود.

پرسپولیس همدل و متحد باشد

مربی نوجوانان پرسپولیس خاطرنشان کرد: در مورد پرسپولیس باید گفت آرامشی که باید در اطراف این تیم وجود داشت و دیده نمی شد. پرسپولیس در این فصل مشکلات بیشتری را تجربه می کند به خصوص با محدودیت منابع مالی که بیشتر آزاردهنده بود. استعفاهای مکرر گل محمدی و مصاحبه های زیاد با بازیکنان، بخشی از توجه را که باید از این تیم گرفته شود، گرفت. موارد دیگری نیز در نوسان عملکرد پرسپولیس تاثیرگذار بود. مثل اردوی پیش فصل که برگزار نشد و شرایط پیش فصل مطابق میل کادرفنی نبود. بازیکنان زیادی به خصوص در خط حمله. پورعلیگنجی، سلمانی و امیری مصدومانی که در این مسابقات به این تیم پیوستند. تا نیم فصل دوم باید مضمون همدلی و اتحاد در پرسپولیس به بالاترین حد خود برسد. تیم باید با توجه به درخواست کادرفنی تقویت شود.

گل محمدی برای جدایی آنها تصمیم می گیرد

وی با بیان اینکه بحث جدایی یحیی گل محمدی جدی است و از برانکو ایوانکوویچ یا دراگان اسکوچیچ به عنوان جایگزین او یاد می شود، گفت: اول از همه دوست دارم گل محمدی بماند و به کارش در پرسپولیس ادامه دهد تا پرسپولیس را به جایی برساند. است. . سزاوار است. چون من عاشق فلسفه کاری و شخصیت او هستم. البته من از استعفای مکرر او انتقاد دارم. در نهایت گل محمدی است که تصمیم می گیرد چگونه و از چه طریقی در حرفه حرفه ای پیشرفت کند. باشگاه پرسپولیس در تصمیم گیری های لازم در این زمینه مختار است. در مورد جانشین گل محمدی نظری ندارم چون نمی دانم چه اتفاقی می تواند بیفتد.

سپاهان به مسیر برگشت

آشوبی با توجه به اینکه سپاهان پس از سه شکست متوالی به روزهای خوب خود باز می گردد و استقلال می تواند به برتری ادامه دهد، تصریح کرد: سپاهان قطعا برمی گردد. سپاهان به خوبی احساس حمایت می کند و محیطی حرفه ای و ماهر در کنارش است، او می تواند برگردد و کار قوی، قدرتمند و با کیفیت ارائه دهد. شکی ندارم و سپاهان با تیم فنی عالی و بازیکنان خوبش به مسیر قبل برمی گردد و نتایج خوبی خواهد گرفت. باید در مورد استقلال واقع بین باشیم. با وجود مشکلاتی که قبل از شروع فصل و در هفته های اول وجود داشت، دیدن استقلال به عنوان مدعی بسیار سخت بود، اما این اتفاق افتاد و این تیم باید شانس خوبی برای حضور در صدر جدول در رده دوم داشته باشد. نیم فصل و در جریان قهرمانی با سایر رقبا مبارزه کنید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)