افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

افتتاح پروژه های نیمه تمام در گذشته باعث شک و تردید مردم شد

  • کد خبر : 170969
افتتاح پروژه های نیمه تمام در گذشته باعث شک و تردید مردم شد

به گزارش گروه بین الملل اسمارتک نیوز، کیومرث هاشمی روز جمعه در بازدید از استخرهای شنای شهرهای هیدج و سایین قلعه ابهر در پاسخ به نماینده مردم این شهر در شورای اسلامی در مورد بدبینی مردم نسبت به عدم وجود مشکل وی افزود: مردم محور اصلی دولت سیزدهم هستند و از این نظر اجرای طرح […]

به گزارش گروه بین الملل اسمارتک نیوز، کیومرث هاشمی روز جمعه در بازدید از استخرهای شنای شهرهای هیدج و سایین قلعه ابهر در پاسخ به نماینده مردم این شهر در شورای اسلامی در مورد بدبینی مردم نسبت به عدم وجود مشکل وی افزود: مردم محور اصلی دولت سیزدهم هستند و از این نظر اجرای طرح های اولویت بندی شده را در دستور کار قرار داده ایم.
وی در بازدید از ساخت و تکمیل استخر سرپوشیده شهرک هیداج شهرک ابهر گفت: از پیمانکار خواسته ایم تا به اتمام پروژه توجه کند ضمن اینکه اعتبار وی نیز در اختیار وی قرار می گیرد.
هاشمی اضافه کرد: انتظارات مردم در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام که سال ها بلاتکلیف مانده اند درست است و متاسفانه افرادی که نیمه کاره از چنین پروژه هایی بهره برداری کردند بدبینی را در بین مردم ایجاد کردند.
وزیر ورزش و جوانان درخواست پیمانکار پروژه استخر پرچین مبنی بر نیاز به 90 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه را پذیرفت و افزود: این پروژه تامین اعتبار می شود و امیدواریم پیمانکار در تکمیل آن تسریع کند.
وی در بازدید از استخر صائین قلعه شهرستان ابهر بر تسریع در بهره برداری از این استخر تاکید کرد و گفت: این استخر در شرف بهره برداری است و پیمانکار باید شرایط آن را فراهم کند.
وی افزود: پیمانکار هر دو استخر در شهر ابهار نباید نگران اعتبار باشد.
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه همچنین از بلاتکلیفی ماندن استخر هیدج شهر از دولت های گذشته انتقاد کرد و گفت: تکمیل این استخر خواسته مردم و بی توجهی به این موضوع در سال های اخیر است. آنها را نسبت به وعده ها بسیار بدبین کرده است.
حسن شجائی آلیبادی افزود: ما مشتاقانه منتظر تکمیل و بهره برداری از استخرهای شنا در شهرهای پرچین و سین قلا هستیم.
وی گفت: پیمانکار استخر سین قلعه قول افتتاح آن را تا دو هفته آینده داده است و امیدواریم وزارت ورزش و جوانان در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.