افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

سرقت مسلحانه 40 هزار دلاری در سناریوی وکیل جعلی

  • کد خبر : 170727
سرقت مسلحانه 40 هزار دلاری در سناریوی وکیل جعلی

به گزارش رکنا، کارآگاه علی ولی پور گدرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: پس از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در شمال تهران و دریافت این اطلاعات توسط شاکی به پلیس، نحوه رسیدگی به این پرونده برای اولین بار مطرح شد. اطلاعات پلیسی از تهران در دستور کار تیمی از کارآگاهان ارشد این […]

به گزارش رکنا، کارآگاه علی ولی پور گدرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: پس از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در شمال تهران و دریافت این اطلاعات توسط شاکی به پلیس، نحوه رسیدگی به این پرونده برای اولین بار مطرح شد. اطلاعات پلیسی از تهران در دستور کار تیمی از کارآگاهان ارشد این اداره قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین گام در تحقیقات از فقدان اقلام مطلع شدند. متهم در ملاقات با فرد مالباخته ادعا می کند که وکیل یکی از وزرای معروف کشور است و به مالباخته می گوید که برای خرید زمین خود به آنجا رفته و وزیر می خواهد با او ملاقات کند. فردای آن روز متهم به خانه مالباخته برمی گردد و می گوید وزیر در راه است. پس از پی بردن به تنها بودن مرد مالباخته، او را با سلاح گرم (کلت) تهدید می کند و مقدار قابل توجهی ارز (40 هزار دلار) را سرقت می کند و متواری می شود.

این افسر پلیس در ادامه بیان کرد: در مرحله بعدی کارآگاهان با روش های علمی و کارآگاهی موفق به کشف سرنخ هایی از متهم می شوند و سپس به رصد 24 ساعته و پس از شناسایی مخفیگاه دقیق متهم اقدام می کنند. کارآگاهان اداره یکم طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و از مخفیگاه متهم چند قبضه اسلحه برتا کلت به همراه دو عدد خشاب و 20 فشنگ لایو و یک دستگاه بی سیم دستی برند موتورولا کشف و به اداره یکم منتقل کردند.

سردار ولی پور گدرزی در ادامه اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده در درگیری چهره به چهره با عامل جنایت به اعمال مجرمانه خود اعتراف و تمامی واقعیت ها را بیان کرد. وی اعتراف کرد که با استفاده از مدارک جعلی خود را وکیل دادگستری معرفی کرده و پس از شناسایی موضوع و کسب اطلاعات لازم از سرمایه خود، با ترفندهای خاصی توانسته اعتماد وی را جلب کند و پس از چند روز به منزل وی رفته و مورد حمله قرار گرفتم. او با اسلحه تمام اموالش را با تهدید به سرقت برد.

وی در پایان با بیان اینکه کارآگاهان موفق به کشف پول های سرقتی از مخفیگاه متهم شدند، خاطرنشان کرد: متهم با صدور دستور قضایی از سوی مقام قضایی برای کشف سایر جرایم در اختیار کارآگاهان اداره یکم قرار گرفت. مسئولین.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.