افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

مشکل همیشگی ما بودجه است / هفته آینده مربی جدید معرفی می کنیم – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 170322
مشکل همیشگی ما بودجه است / هفته آینده مربی جدید معرفی می کنیم – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

محمدحسین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در نیم فصل اول طبق درخواست کادر فنی بازیکن جذب می کنیم. و رعایت کرد. شرایط حضور در مسابقات لیگ، بهترین ها را آماده می کنیم. ما کارمان را در مسابقات لیگ شروع […]

محمدحسین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در نیم فصل اول طبق درخواست کادر فنی بازیکن جذب می کنیم. و رعایت کرد. شرایط حضور در مسابقات لیگ، بهترین ها را آماده می کنیم. ما کارمان را در مسابقات لیگ شروع کردیم اما وقتی جلو افتادیم کیفیت بازیکنان تیم ملی آنطور که انتظار داشتیم نبود، طبیعی است که بازیکنان عملکرد فصل گذشته را نداشته باشند. در مورد برخی بازیکنان باید بگویم که کیفیت لازم را نداشتند، البته شرایط لیگ امسال هم متفاوت بود.

وی در ادامه گفت: با اتفاقاتی که افتاد، نوسانات زیادی را تجربه کردیم و همین نوسانات باعث شد تیم صنعت نفت آبادان با مشکلات زیادی مواجه شود و نتوانیم به نتایجی که مد نظرمان بود برسیم. نتایج ضعیف ما روی جایگاه ما در لیگ برتر هم تاثیر گذاشت اما امیدواریم بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم و به بالای جدول برسیم.

ساختار مشخصی برای انتخاب مربی و بازیکنان.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره انتخاب سرمربی جدید تیم آبادانی گفت: در حال حاضر به دنبال خرد جمعی برای انتخاب مربی خوب و بازیکنانی هستیم که معتقدیم می توانند در نیم فصل بازی کنند. کمک همه همکاران باشگاه و کمیته فنی باشگاه.» دوم اینکه مردم را جذب کنیم. با توجه به اینکه نمی توانیم همه بازیکنان خارجی را جذب کنیم، سعی می کنیم ساختار مشخصی برای انتخاب سرمربی و بازیکن تیم صنعت نفت ایجاد کنیم. با توجه به خروج دو بازیکن عراقی قطعا کمبود پست خواهیم داشت که با کمک کمیته فنی باشگاه این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

نتایج این تیم غیرمنتظره بود.

رحمانی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیم در نیم فصل راضی است یا خیر، گفت: خیر، به هیچ وجه از نتایج این تیم در نیم فصل راضی نیستیم، هرچند کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند، اما نتیجه مورد نظر نمی توانست به دست بیاید. از همه هواداران آبادانی بابت نتیجه بد عذرخواهی می کنم. امیدوارم با نتایج خوبی که در نیم فصل می گیریم هواداران را خوشحال کنیم و به جایگاه اصلی خود برگردیم.

مشکل همیشگی صنعت نفت بودجه است.

وی درباره مشکلات بودجه ای این تیم آبادانی تصریح کرد: مشکل اصلی تیم صنعت نفت آبادان همیشه بودجه بوده است اما مشکلی نداریم چون شرایط باشگاه ما یکی است. اگرچه بودجه با به خدمت گرفتن بازیکنان و کادر مربیان خوب روی نتایج تیم ما تاثیر می گذارد، اما بودجه ای که به ما می دهند کافی نیست و تا زمانی که بودجه این تیم افزایش پیدا نکند، نمی توانیم کار بهتری برای تیم انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت افزود: در ابتدای فصل بودجه 150 میلیاردی خود را به سازمان لیگ اعلام کردیم اما مسئولان بیش از 80 میلیارد به ما نمی دهند. این پول به یکباره در اختیار باشگاه قرار نمی گیرد، اگر این پول را یکجا به ما بدهند بهتر می توانیم مشکلات تیم را مدیریت کنیم و تیم خوبی تشکیل دهیم. در حال حاضر پولی برای جذب بازیکن جدید برای نیم فصل دوم نداریم و با توجه به این موضوع نمی توانیم ریسک کنیم زیرا بازیکنان خواسته هایی دارند که هنگام امضای قرارداد باید آنها را برآورده کنند.

مشکل همیشگی ما بودجه است.  هفته آینده یک مربی جدید معرفی خواهیم کرد.

هفته آینده سرمربی تیم را مشخص خواهیم کرد.

رحمانی با اشاره به موضوع انتخاب سرمربی برای تیم فوتبال صنعت نفت گفت: مشکل در انتخاب سرمربی ویژگی های یک مربی است و باید دید چه کسانی می توانند به ما کمک کنند. هفته آینده جلسه ای با پیشکسوتان فوتبال استان و کمیته فنی باشگاه خواهیم داشت تا این شاخص ها را بررسی کرده و بر اساس آن گزینه قطعی خود را برای نیم فصل دوم انتخاب کنیم. در این بین نظرات زیادی می شنویم و افراد مختلف به ما پیشنهاد می دهند اما باید ببینم در جلسات به چه نتیجه ای می رسیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نباید وقت را تلف کنیم، گفت: علاوه بر انتخاب مربی، از انتخاب بازیکنان غافل نخواهیم شد و کمیته فنی نیز بازیکنان مورد نیاز تیم را در حال حاضر پیگیری خواهد کرد. . همزمان با سرمربی برای جذب بازیکنان مورد نیازمان، آن را به سرمربی بدهید. با در نظر گرفتن زمان کمی که داریم، همزمان کار را ادامه می دهیم تا دچار مشکل نشویم و زمان را برای انتخاب بازیکنان تلف نکنیم. چون اگر بخواهیم ابتدا مربی و سپس بازیکنان را انتخاب کنیم، کاملا از برنامه ای که داریم عقب می مانیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.