افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
4

گیاهان زیبایی که ثروتمندان در خون خود نگه می دارند / زینت خون خود را با رازهایی زیبا کنید

  • کد خبر : 170255
گیاهان زیبایی که ثروتمندان در خون خود نگه می دارند / زینت خون خود را با رازهایی زیبا کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه وجود گل و گیاه در هر خانه ای می تواند روحیه افراد خانه را به کلی تغییر دهد، به خصوص اینکه امروزه با توجه به دغدغه های زیادی که بسیاری از افراد دارند، رفتن به دل طبیعت بسیار آسان است. و زیبایی را در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه وجود گل و گیاه در هر خانه ای می تواند روحیه افراد خانه را به کلی تغییر دهد، به خصوص اینکه امروزه با توجه به دغدغه های زیادی که بسیاری از افراد دارند، رفتن به دل طبیعت بسیار آسان است. و زیبایی را در آن ببینید امکان پذیر نیست و به همین دلیل توصیه ما به شما این است که حتما یکی دو گلدون در خون خود داشته باشید تا بتوانید با هزینه بسیار کم زیبایی خاصی خلق کنید. ، حتی می توانید آنها را با گیاهان با برگ تکثیر کنید و سپس به افراد دیگر بدهید، دادن گل و گیاهانی که پرورش داده اید می تواند یک حرکت بسیار خاص و زیبا باشد.

شاید باورتان نشود، اما حتی می توانید برای آنها کود گیاهی خانگی تهیه کنید، یعنی فقط یک بار برای خرید یک گیاه هزینه کنید و مابقی هزینه ای بیشتر برای شما نخواهد داشت، اما در این بین، وجود دارد. سلسله. از گیاهانی که لوکس به حساب می آیند و می توانند در دکوراسیون تاثیر بسزایی داشته باشند و کلاس دکوراسیون را بالا ببرند، مانند گیاهان با برگ های بنفش، زیرا بنفش نوعی رنگ سلطنتی محسوب می شود که می تواند زیبایی منحصر به فردی را در دکوراسیون ما ایجاد کند. و حال در این مطلب قصد داریم مجموعه ای از گیاهانی را به شما معرفی کنیم که ثروتمندان اغلب در خون خود دارند و با آن ها می توانند زیبایی دکوراسیون و چیدمان خود را بی نهایت افزایش دهند پس با ما همراه باشید.

ارکیده

ارکیده را می توان یکی از گیاهان لطیف دانست که زیبایی خاص آن را به یکی از گیاهان منحصر به فرد تبدیل کرده است و به همین دلیل بسیاری از افراد علاقه مند هستند که ظاهر و حالت خون خود را با این گیاه تغییر دهند و آن را مجلل و مجلل جلوه دهند. مجلل. . البته شرایط نگهداری گل ارکیده بسیار مشخص است و باید اقدامات لازم از جمله تامین نور کافی، آبیاری منظم و تامین رطوبت به خوبی انجام شود. بنابراین توصیه می کنیم اگر تجربه زیادی در نگهداری و پرورش گیاهان سرپوشیده ندارید و مبتدی محسوب می شوید، از خرید این گل خودداری کنید و به فکر گزینه های دیگر باشید.

بهترین آبیاری برای گل ارکیده ممکن است هفته ای یکبار باشد و برای آبیاری بهتر است از آب گرم استفاده کنید و برای تامین رطوبت مورد علاقه خود یک سینی با سنگریزه با آب داخل زیر گلدان قرار دهید.

گیاهان مولد ثروت

فیکوس لیراتا

احتمالاً تا به حال نام گیاه برگ انجیر را شنیده اید، اما باید بگوییم که Ficus lyrata یکی از انواع برگ انجیر است که یکی از زیباترین ها به حساب می آید، ظاهری بسیار مجلل و شکیل دارد و دارای برگ های پهن و می باشد. در خانه هر ثروتمندی دیده شود. این گیاه را با ظاهر خاص و برگ های پهن خود می توان در دسته گیاهان مقاوم قرار داد و از نظر شرایط نگهداری می گویند بهترین زمان برای آبیاری زمانی است که پنج سانتی متر از سطح خاک خشک شده باشد.

نکته دیگری که باید در مورد فیکوس لیراتا، این زیبایی فوق العاده بدانید این است که به رطوبت زیادی نیاز دارد، بنابراین باید برگ های آن را به صورت دوره ای با اسپری اسپری کنید تا رشد بهتری داشته باشد.

گیاهان مولد ثروت

پرنده ای از بهشت

پرنده بهشتی یا Strelitzia یکی از زیبایی های این لیست است که مردم علاقه زیادی به نگهداری از آن به عنوان یک گیاه آپارتمانی دارند. حالا شاید برایتان جالب باشد که بدانید این گیاه برای افراد صبور مفید است، زیرا تنها پس از هفت سال بلوغ گل می‌دهد که از قضا گل‌های بسیار زیبا، پهن و نارنجی دارد و به همین دلیل نامش این است: شبیه پرنده در حال پرواز برای رشد بهتر این گیاه باید آن را در محیطی قرار داد که دارای نور غیر مستقیم باشد.

گیاهان مولد ثروت



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.