افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

درویش: یحیی از فضای فوتبال ایران خسته شده است/ از او خواستم بیشتر فکر کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 169828
درویش: یحیی از فضای فوتبال ایران خسته شده است/ از او خواستم بیشتر فکر کند – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی بحث استعفا را مطرح کرد و گفت با توافق قرارداد را فسخ کنید اما من گفتم عجله نکنید و دو سه روز دیگر استراحت کنید. خیلی اصرار داشت اما از او خواستم عجله نکند. رضا درویش پس از دیدار امروز با یحیی گل محمدی در ساختمان باشگاه پرسپولیس در جمع […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی بحث استعفا را مطرح کرد و گفت با توافق قرارداد را فسخ کنید اما من گفتم عجله نکنید و دو سه روز دیگر استراحت کنید. خیلی اصرار داشت اما از او خواستم عجله نکند.

رضا درویش پس از دیدار امروز با یحیی گل محمدی در ساختمان باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: دیدار خوبی بود. جلسه دوستانه بود و ایشان اظهار خستگی کردند و یحیی نیز بر این موضوع تاکید کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: آمدند و جلسه خوبی بود. این دیدار دوستانه بود و آنها ابراز خستگی کردند و گفتند به دلیل فضایی که در فوتبال ایران ایجاد شده و قوانینی که روحیه فوتبال را از بین برده است، خیلی خسته هستند و تصمیم به رفتن دارند. باز هم گفتم عجله نکنید و دو سه روز دیگر بروید استراحت کنید و ما در خدمت شما هستیم و اینجا خانه شماست و ادامه می دهیم و سعی می کنیم با هم بر مشکلات غلبه کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا یحیی استعفای خود را کتبا داده یا نه، گفت: نه، نه، آمدند بحث استعفا را مطرح کردند و گفتند با توافق قرارداد را فسخ می کنند، اما من گفتم عجله نکنید و دو نفر استراحت کنید. یا سه روز، و شاید آنها کمی به آرامش برسند تا بتوانیم با هم کار کنیم. آنها خیلی مصمم بودند و به آنها گفتم عجله نکنید.

وی درباره گزینه های پیشنهادی برای سرمربیگری گفت: کسری این حرف ها را می زند اما این غیرحرفه ای و درست است که وقتی او سرمربی ما است مذاکره و صحبت نکنیم.

درویش در خصوص نگرانی هواداران مبنی بر نامشخص بودن لیست خرید زمستانی این تیم در ابتدای فصل، تصریح کرد: ابتدا باید ببینیم می توانیم آقای گل محمدی را داشته باشیم یا خیر. اگر او را داشتیم، قطعاً از لیستی که به ما می داد، تا حد امکان بازیکن آزاد جذب می کردیم.

وی با بیان اینکه معتقدم با به خدمت گرفتن نفرات مورد نظرش می تواند گل محمدی را حفظ کند، تاکید کرد: این بار گفت مشکل نه بازیکن است و نه باشگاه. او گفت جو ایجاد شده در فوتبال ایران او را خسته کرده است و اتفاقاتی که در سه چهار هفته اخیر افتاده است که در زندگی فوتبالی ام ندیده ام و اهل این فوتبال نیستم و نمی توانم کار کنم و می خواهم استراحت کنم. . . اگر اینطور بود به تیم دیگری می رفتم.

گفت ما اصلاً به این چیزها فکر نمی کنیم. اگر واقعا قصد استفاده نکردن از آقای گل محمدی است، هیات مدیره باید فکری کند و گزینه هایی را پیشنهاد کند.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا مالیات برونکو به طور کامل پرداخت شده و می تواند به ایران بیاید، خاطرنشان کرد: ما 6 ماه پیش مالیات او را پرداخت کردیم و فکر نمی کنم برای آمدن به ایران مشکلی داشته باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)