افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

باشگاه نساجی: از نجابت مازندرانی ها سوء استفاده نکنید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 169769
باشگاه نساجی: از نجابت مازندرانی ها سوء استفاده نکنید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه نساجی مازندران، بار دیگر داور مرتکب اشتباه شد و مشخص شد که در دقیقه 17 مهاجم تیم فولاد در موقعیت آفساید قرار گرفته است اما داور به همراه او دستیار نمی دانستند این صحنه را تشخیص دهند، ماندند و گل آفساید حریف درست اعلام شد و […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه نساجی مازندران، بار دیگر داور مرتکب اشتباه شد و مشخص شد که در دقیقه 17 مهاجم تیم فولاد در موقعیت آفساید قرار گرفته است اما داور به همراه او دستیار نمی دانستند این صحنه را تشخیص دهند، ماندند و گل آفساید حریف درست اعلام شد و به وضوح حق نماینده استان مازندران را خوردند.

در بازی با تراکتورسازی در تبریز هم اتفاقی مشابه افتاد و گل آفساید حریف درست اعلام شد تا متوجه شویم که اشتباهات ممتد داور مقابل نساجی مازندران تمام نمی شود.

از شواهد و قرائن پیداست که از نجابت نساجی سوء استفاده می شود و هیچکس پاسخگوی باشگاه و مردم مهربان استان مازندران نیست.

متاسفانه روند داوری در دیدار با فولاد خوزستان به گونه ای بود که داور از تمام صحنه ها دور بود و عجیبتر اینکه تمام سوت ها از یک فاصله به ضرر نساسی به صدا درآمد.

باشگاه نساجی صبح به دلیل قضاوت ضعیف تیم داوری اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته اخلاق ارسال خواهد کرد. هر چند در این شرایط چیزی که فایده ای ندارد فریاد زدن است.

در پایان به اطلاع هواداران عزیز نساجی می رساند که باشگاه در نیم فصل دوم اقدامات لازم را برای تقویت تیم آغاز کرده و مطمئنا بازیکنان خوبی به تیم خواهند پیوست تا با کمک و حمایت شما عزیزان می تواند شروع متفاوتی داشته باشد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.