افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

شفیعی: گل محمدی ابزار موفقیت را نداشت/ مدعی قهرمانی نباید مشکل غذایی داشته باشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 169677
شفیعی: گل محمدی ابزار موفقیت را نداشت/ مدعی قهرمانی نباید مشکل غذایی داشته باشد – پرسپولیس نیوز

یک کارشناس فوتبال با تاکید بر اینکه تفاوت مربی و مدیریت باشگاه پرسپولیس بیشتر از همه این تیم را آزار می دهد، اظهار داشت: گل محمدی ابزار لازم برای موفقیت از نظر مالی و امکانات را نداشت. محمود شافعی پیشکسوت و کارشناس فوتبال پرسپولیس درباره مس رفسنجان و پرسپولیس گفت: در نیمه اول هیچ کدام […]

یک کارشناس فوتبال با تاکید بر اینکه تفاوت مربی و مدیریت باشگاه پرسپولیس بیشتر از همه این تیم را آزار می دهد، اظهار داشت: گل محمدی ابزار لازم برای موفقیت از نظر مالی و امکانات را نداشت.

محمود شافعی پیشکسوت و کارشناس فوتبال پرسپولیس درباره مس رفسنجان و پرسپولیس گفت: در نیمه اول هیچ کدام از تیم ها کیفیت خوبی از خود نشان ندادند و بازیکنان وقتی به گل ها نزدیک شدند اصلا برنامه ریزی نداشتند. پرسپولیس در نیمه دوم بازی مشابه نیمه اول را آغاز کرد اما مس رفسنجان بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و حتی توانایی زدن گل های دیگر را هم داشت.

وی ادامه داد: به دلیل عدم تمرکز و بی دقتی بازیکنان ماه، موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست می رفت تا این تیم نتواند در بازی که شایسته برد بود، پیروز شود. پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و اگر ترمیم نشود نمی تواند در دیدارهای بعدی صددرصد با دیگر مدعیان رقابت کند.

این کارشناس فوتبال در خصوص عدم نتیجه گیری پرسپولیس مقابل تیم هایی مانند مس رفسنجان و استقلال خوزستان گفت: پرسپولیس در این دو دیدار 4 امتیاز مهم و حیاتی را از دست داد. اگر در این دو بازی پیروز می شدند الان می توانستند در صدر جدول باشند، از دست دادن امتیازات این چنینی در نیم فصل می توانست به پرسپولیس آسیب زیادی بزند.

گل محمدی و درویش باید یک تصمیم واحد بگیرند: ماندن یا رفتن از پرسپولیس

شفیع افزود: عدم تفاهم و سازش یحیی گل محمدی و رضا درویش باعث ایجاد حاشیه و در نتیجه عدم نتیجه گیری برای پرسپولیس می شود. همه این حواشی به اولین استعفای گل محمدی برمی گردد و سپس پرسپولیس در اکثر دیدارهای خود موفق به پیروزی نشد.

وی تصریح کرد: تفاوت مربی و مدیریت از یک سو و کمبود بازیکن از سوی دیگر، عدم نتیجه گیری پرسپولیس است که اگر قسمت اول که اختلاف مربی و مدیریت است حل نشود به درد می خورد. تیم خیلی این دوستان اگر می خواهند استعفا بدهند و به قول خود عمل کنند باید هر چه زودتر تصمیم بگیرند. حالا چه گل محمدی چه درویش، بازیکنان حاضر در تیم هم با این شرایط بازنده می شوند و نمی توانند تمرکز کنند. در حومه شهر

یحیی گل محمدی ابزار لازم برای موفقیت پرسپولیس را در اختیار ندارد

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: یک مربی باید تمام ابزار لازم برای موفقیت تیمش را داشته باشد، یحیی گل محمدی در این فصل نه ابزاری داشت نه مالی و نه امکاناتی و حتی در مقطعی بازیکنان با مشکل غذایی مواجه شدند. پرسپولیس سال هاست که به عنوان قهرمان ایران شناخته می شود و تیمی که همیشه جزو مدعیان بوده نباید این همه مشکل داشته باشد.

لوکادیا لیاقت بازگشت به پرسپولیس را ندارد

این کارشناس فوتبال در خصوص بازگشت احتمالی یورگن لوکادیا مهاجم سابق پرسپولیس به این تیم گفت: محک زدن باتجربه اشتباه است، به نظر من بازیکنی که در آن شرایط دست خالی پرسپولیس را ترک کرد، «من باید بیایم. بازگشت به تیم.” باز هم بازیکنان خارجی زیادی از جمله گئورگی گلسیانی در ایران ماندند و به قرارداد خود وفادار بودند اما این بازیکن شب قبل از بازی با استقلال تهران ناگهان ایران را ترک کرد و پس از آن مشکلات دیگری برای پرسپولیس ایجاد کرد و در من. به نظر، اصلا نباید به پرسپولیس برگردد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)