افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

یک باشگاه لیگ برتری انگلیس در خطر کسر امتیاز قرار گرفت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 169537
یک باشگاه لیگ برتری انگلیس در خطر کسر امتیاز قرار گرفت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال “ناتینگهام فارست” انگلیس پس از هزینه های کلانی که در فصل نقل و انتقالات گذشته انجام داد، به دلیل نقض فیرپلی مالی در خطر جریمه قرار دارد. طبق قوانین لیگ برتر، تیم‌هایی که بازی جوانمردانه مالی را نقض می‌کنند، در خطر کسر امتیاز هستند. تیم فوتبال اورتون در اوایل […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال “ناتینگهام فارست” انگلیس پس از هزینه های کلانی که در فصل نقل و انتقالات گذشته انجام داد، به دلیل نقض فیرپلی مالی در خطر جریمه قرار دارد. طبق قوانین لیگ برتر، تیم‌هایی که بازی جوانمردانه مالی را نقض می‌کنند، در خطر کسر امتیاز هستند.

تیم فوتبال اورتون در اوایل این فصل به دلیل چنین تخلفاتی با کسر 10 امتیاز مواجه شده بود. تایمز گزارش داد که ناتینگهام فارست تیم دیگری خواهد بود که به دلیل هزینه های غیرمسئولانه در فصل نقل و انتقالات با چنین جریمه ای روبرو خواهد شد.

فارست در سال 2022 به لیگ برتر صعود کرد و از آن زمان تاکنون آنقدر پول خرج کرده است که آنها را در معرض خطر نقض قوانین سود و پایداری (PSR) قرار می دهد. تیم‌های لیگ برتر باید گزارش‌های مالی خود را تا 31 دسامبر به اتحادیه فوتبال انگلیس ارسال کنند و تخلفات آن دو هفته بعد در 14 ژانویه اعلام می‌شود. پس از آن اگر این تیم ها تخلفی انجام داده باشند 2 هفته فرصت اعتراض و رسیدگی به تخلفات دارند و جلسه رسیدگی 19 فروردین ماه برگزار می شود.

طبق قانون «سود و پایداری»، تیم ها می توانند در هر فصل حداکثر 35 میلیون پوند و در هر دوره سه ساله حداکثر 105 میلیون پوند ضرر کنند. تیم ناتینگهام فارست در دو روز پایانی فصل نقل و انتقالات گذشته 8 بازیکن و در فصل قبل نیز 22 بازیکن به خدمت گرفت. به گزارش “تایمز”، این تیم از پاسخگویی به این موضوع خودداری کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.