افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
4

پورعلی: از پیشنهاد پرسپولیس اطلاعی ندارم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 168731
پورعلی: از پیشنهاد پرسپولیس اطلاعی ندارم – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اعلام کرد که با این باشگاه قرارداد دارد و نمی تواند با هیچ باشگاهی از جمله پرسپولیس مذاکره کند. پوریا پورعلی در گفت وگو با تسنیم درباره تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: سبک بازی هر دو تیم تقریبا شبیه به هم است و فکر می کنم شاهد یک […]

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اعلام کرد که با این باشگاه قرارداد دارد و نمی تواند با هیچ باشگاهی از جمله پرسپولیس مذاکره کند.

پوریا پورعلی در گفت وگو با تسنیم درباره تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: سبک بازی هر دو تیم تقریبا شبیه به هم است و فکر می کنم شاهد یک بازی تاکتیکی بودیم. البته باید بگویم که تیم میزبان بیشتر از ما موقعیت داشت و کسب یک امتیاز در زمین مقابل نمی تواند نتیجه بدی برای تیم ما باشد.

وی در خصوص ابطال گل آلومینیومی که با اعتراض تیم میزبان همراه بود، گفت: با آنچه دیدیم به این نتیجه نرسیدیم که چرا داور این تصمیم را گرفت و نکته جالب این است که وقتی توپ ارسال شد، داور بلافاصله سوت زد و ما متوجه نشدیم چرا، این تصمیم گرفته شده است.

هافبک تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کردند، گفت: عملکرد تیم ما با خیلی از تیم ها قابل مقایسه نیست، اما خدا را شکر نتایج خوبی گرفتیم و البته می توانستیم امتیاز بیشتری هم بگیریم. اما متأسفانه در برخی بازی‌ها از قبل می‌دانستیم که برنده هستیم، اما خوب عمل نکردیم. با این حال نتایج ما خوب بود و باید بدانیم که در نیم فصل دوم کار سخت تری خواهیم داشت.

پورعلی در واکنش به اخباری که در روزهای اخیر مبنی بر احتمال پیوستنش به پرسپولیس مطرح شده است، گفت: با ملوان قرارداد دارم و نمی توانم با هیچ باشگاهی مذاکره کنم. واقعیت این است که من از پیشنهاد پرسپولیس اطلاعی ندارم و باشگاه ملوان هم چیزی در این مورد به من نگفته است. هر وقت به آینده فکر می کنم آزارم می دهد و دلم برای حال تنگ می شود، به همین دلیل ترجیح می دهم فقط به حال فکر کنم و هدفم این است که بهترین ملوان باشم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)