افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

بیرانوند: نمی دانم چرا گل محمدی برای رفتن با ما صحبتی نکرد. / با تصمیم شما موافق نیستم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 168677
بیرانوند: نمی دانم چرا گل محمدی برای رفتن با ما صحبتی نکرد.  / با تصمیم شما موافق نیستم – پرسپولیس نیوز

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: همدلی بین بچه ها (بازیکنان تیم ملی) نسبت به دوره های قبل بیشتر است و معتقدم می توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. علیرضا بیرانوند که امروز به اردوی تیم ملی ملحق شد در جمع خبرنگاران گفت: از امروز به اردوی تیم ملی اضافه می شویم و انشاالله […]

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: همدلی بین بچه ها (بازیکنان تیم ملی) نسبت به دوره های قبل بیشتر است و معتقدم می توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

علیرضا بیرانوند که امروز به اردوی تیم ملی ملحق شد در جمع خبرنگاران گفت: از امروز به اردوی تیم ملی اضافه می شویم و انشاالله شروع خوبی خواهیم داشت و می توانیم دل مردم ایران را شاد کنیم. “

وی در پاسخ به سوالی درباره حمایت از تیم ملی گفت: فکر می کنم کم رنگ شده است. انتظار زوم بیشتری روی تیم ملی برای یک هفته داشتم چون بازی های حساسی داریم. امیدوارم امروز بیشتر حمایت کنید تا بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

دروازه بان تیم ملی درباره دو دیدار تدارکاتی پیش رو برای تیم ملی گفت: به نظرم اتفاقات خوبی هستند و می توانند به ما کمک کنند.

بیرانوند درباره شانس تیم ایران برای قهرمانی در جام ملت های آسیا اظهار کرد: از زمانی که قلنوی اضافه شد، فکر می کنم با بازی هایی که انجام می دهیم می توانیم به دستاوردهای خوبی برسیم. اگر به اوج برسیم ممکن است تا فینال با تیم های مدعی روبرو نشویم. تا اینجای کار تصمیم بر رفتن به فینال است و مسابقه هم هست و همه چیز به عزم و تلاش بچه ها بستگی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا فضای تیم ملی را برای موفقیت در جام ملت ها آماده می کنید؟» توضیح داد: در دو دوره قبلی جام ملت ها حضور داشتم. قبلا هم گفتم ما بعد از چندین سال الان یک خانواده کامل هستیم. این می تواند خیلی به ما کمک کند، زیرا همه ما قرار است بعد از مسابقات به ایران برگردیم و 50 درصد تیم از آنجا به کشور دیگری نمی روند. این بسیار مهم است و می تواند کمک کند. تنها کاری که تلاش می کنیم فعلا رسیدن به فینال است.

دروازه بان این تیم در خصوص همدلی بازیکنان برای موفقیت در جام ملت ها گفت: 100 درصد همدلی الان بهتر از جام ملت های قبلی است. در چند بازی قبلی که امیر قلعه نویی آمده بود نشان دادیم.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا از شب گذشته توانسته با گل محمدی درباره استعفای خود صحبت کند، گفت: صحبت های ما و صحبت های بچه ها دلیل این است که گل محمدی با هیچ کدام از ما صحبت نمی کند. چرا قبل از این اتفاق با ما صحبت نکردید؟ حالا که استعفا داده است این تصمیم را قبول ندارم و دوست دارم ادامه دهد اما چرا بعد از استعفا به رختکن نیامد تا پنج دقیقه ای با بچه ها صحبت کند؟ ما نمی دانیم او می خواهد چه تصمیمی بگیرد. شاید به قول درویش عصبانی بوده یا به قول درویش نامه ای به باشگاه نفرستاده است. دو هفته به ملی پوشان و بقیه بازیکنان استراحت داد و انشاالله در تعطیلات تصمیم خوبی بگیرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)