افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

برزگر: تیم به مهاجم نیاز دارد/ لوکادیا می تواند اکثر مشکلات را حل کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 168425
برزگر: تیم به مهاجم نیاز دارد/ لوکادیا می تواند اکثر مشکلات را حل کند – پرسپولیس نیوز

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت که وقتی گل محمدی استعفا داد باید همه جوانب را سنجیده و این تصمیم را بگیرد. محمد برزگر در گفت وگو با تسنیم درباره تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: این دیدار به دو قسمت مختلف تقسیم شد. در نیمه […]

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت که وقتی گل محمدی استعفا داد باید همه جوانب را سنجیده و این تصمیم را بگیرد.

محمد برزگر در گفت وگو با تسنیم درباره تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: این دیدار به دو قسمت مختلف تقسیم شد. در نیمه اول پرسپولیس بازی بهتری انجام داد و یک گل هم به ثمر رساند. با توجه به اینکه مجری در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده، طبیعی بود که در حضور مخاطبان خود تلاش کند تا نتیجه بگیرد. بنابراین پرسپولیس با سرعت متوسطی پیش رفت و در نیمه اول کنترل بازی را در دست گرفت.

و افزود: مس رفسنجان در نیمه دوم برای جبران نتیجه وارد زمین شد و این کار را انجام داد. یک تساوی برای آنها کافی بود و چندین هفته بدون نتیجه رفتند. همچنین طبق قانون کلی هر تیمی که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد با فشار مضاعف مواجه است. قبل از بازی پیش بینی می کردم که مس رفسنجان می تواند تیم خطرناکی باشد. با این حال پرسپولیس باید تمام توان خود را برای پیروزی در این دیدار به کار گیرد. شاید تاکتیک های یحیی گل محمدی در این دیدار جواب نداد.

برزگر درباره مشکلات خط حمله پرسپولیس گفت: این تیم به یک مهاجم نیاز دارد. اگر قرارداد لوکادیا تکمیل شود، او می تواند بخش بزرگی از مشکلات خط حمله قرمزها را حل کند. در حال حاضر نبود مهاجم گلزن و مدافع میانی پرسپولیس را نگران کرده است. با این حال، هواداران باید صبور باشند.

وی درباره نقاط ضعف خط دفاعی پرسپولیس تصریح کرد: پس از مصدومیت برخی مانند مرتضی پورعلیگنجی، این تیم به یک مدافع میانی شش امتیازی نیاز دارد. در سمت چپ دفاعی، محمدمهدی احمدی از نظر فنی مورد علاقه من است. ای کاش یحیی گل محمدی زودتر به او فرصت می داد و کم کم او را وارد تیم اصلی می کرد تا کاملا جا بیفتد.

برزگر درباره استعفای یحیی گل محمدی از هدایت پرسپولیس گفت: وقتی یحیی گل محمدی استعفا می دهد حتما همه جوانب را در نظر گرفته است. او قطعا بهتر از همه ما شرایط پرسپولیس را می داند اما امیدوارم این استعفا صورت نگیرد و به تیم برگردد. فعلا باشگاه با این استعفا مخالفت کرده و امیدوارم دلایلی برای تداوم گل محمدی وجود داشته باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)