افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

وضع قوانین اخیر فوتبال ایران غیرحرفه ای بود

  • کد خبر : 167315
وضع قوانین اخیر فوتبال ایران غیرحرفه ای بود

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، یحیی گل محمدی یکشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر نیم فصل کشور افزود: در بحث تاسیس اتفاقات عجیبی افتاد. قوانینی در فوتبال ایران که از ابتدا قابل پیش بینی بود. ناشناخته بود و من هم در این باره صحبت […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، یحیی گل محمدی یکشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر نیم فصل کشور افزود: در بحث تاسیس اتفاقات عجیبی افتاد. قوانینی در فوتبال ایران که از ابتدا قابل پیش بینی بود. ناشناخته بود و من هم در این باره صحبت کردم و گفتم مشکلات این قوانین زیاد است.

وی تصریح کرد: همچنین در این راستا باید تمامی کارشناسان، مربیان، سرپرستان، مدیران و حتی اصحاب رسانه را در وضع چنین آیین نامه ای مشارکت می دادند تا مشکلات آنها به حداقل برسد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: متاسفانه خیلی عجولانه و غیرحرفه ای این کار را انجام دادند و قطعا آسیب زیادی به باشگاه ها از جمله ما وارد کردند، حتی نتوانستیم از گروه خود در آسیا صعود کنیم. جام باشگاه ها اگرچه گروه بسیار سختی بود اما این اتفاقات به باشگاه ها هم آسیب زد.

وی تصریح کرد: البته تجربه خوبی بود که افراد آگاه و متخصص تصمیم بگیرند نه اینکه 2 یا 3 نفر بنشینند و قوانین را وضع کنند که در نهایت به این افتضاح منجر می شود و مایه شرمندگی کشور ما است. فوتبال.

هدف ما کسب سه امتیاز از رفسنجان است.

گل محمدی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: خوشحالم که در شهر خوب در کنار مردم باصفای رفسنجان هستم، استقبال خوبی از ما کردند.

وی بیان کرد: آخرین بازی نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال را در پیش داریم و امیدوارم رده بندی تیم ما و ماه رفسنجان باعث شود فردا شاهد دیدار خوبی بین این دو تیم باشیم.

گل محمدی یادآور شد: تیم فوتبال مس رفسنجان در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و با این وجود دوست دارد شرایط خود را در جدول رده بندی لیگ برتر بهتر کند.

وی ادامه داد: آخرین دیدارهای تیم فوتبال مس رفسنجان را تماشا کردم و آنها مستحق شکست نبودند و مس رفسنجان تیم خوب و مهره های خوبی دارد و معتقدم کادر فنی این تیم می تواند روزهای خوبی را برای مس رقم بزند. .

سرمربی پرسپولیس تهران گفت: بازیکنان ما برای این دیدار انگیزه زیادی دارند و مطمئن هستم که به لطف بازیکنان خوب و تکنیکی هر دو تیم، فردا مسابقه خوبی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما کسب سه امتیاز بازی از ماه رفسنجان برای ماندن در صدر جدول رده بندی است.

گل محمدی در ادامه صحبت هایی درباره وضعیت تیم ملی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که در فیلم قابل مشاهده است، پرداخت.

تیم فوتبال مس رفسنجان از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای مس اینجا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.