افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

سربازان لیگ برتری تا پایان فصل خدمت نمی کنند/ عمری و سرلک ماندگار شدند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 166500
سربازان لیگ برتری تا پایان فصل خدمت نمی کنند/ عمری و سرلک ماندگار شدند – پرسپولیس نیوز

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: طبق هماهنگی های انجام شده بازیکنان مشمول خدمت سربازی تا پایان فصل جاری معاف می شوند. حسین زاهدی، معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: ابلاغیه (انجام خدمت سربازی بازیکنان تیم های ورزشی) که در مهرماه انجام شده بود، متوقف شد. معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا افزود: […]

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: طبق هماهنگی های انجام شده بازیکنان مشمول خدمت سربازی تا پایان فصل جاری معاف می شوند.

حسین زاهدی، معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: ابلاغیه (انجام خدمت سربازی بازیکنان تیم های ورزشی) که در مهرماه انجام شده بود، متوقف شد.

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا افزود: با جلساتی که با وزارت ورزش داشتیم مقرر شد هماهنگی های لازم با فدراسیون و بازیکنان انجام شود.

وی در پایان افزود: تا پایان فصل جاری مشکلی برای بازیکنان وجود ندارد و این افراد می توانند در تیم های خود به کار ادامه دهند.

پیش از این بر اساس تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر تعلیق خدمت سربازی بازیکنانی که به دلیل حضور در لیگ برتر تا 28 سالگی و یا حضور در تیم ملی تا 30 سالگی به تعویق افتاده است. باشگاه هایی که مجوز موقت بازیکنان نظامی خود را دریافت کردند. اگر دریافت نکرده بودند باید طبق قانون به خدمت سربازی اعزام می شدند. همچنین باشگاه‌هایی که این مجوز را دریافت کرده‌اند می‌توانند تا اواسط لیگ برتر از بازیکنان نظامی خود استفاده کنند و سپس بازیکنان باید به خدمت گرفته می‌شوند.

یحیی گل محمدی چند روز پیش درباره بازیکنان سربازش گفت: میلاد سرلک قطعا سرباز شده و نمی تواند در نیم فصل به جمع ما بیاید. با محمد عمری هم صحبت کردم شاید ادامه دهد. من اطلاعات خیلی دقیقی در مورد عمری ندارم. اگر سرباز شوند به خدمت مقدس سربازی می روند.

لشگری، مدیر روابط عمومی پرسپولیس نیز با تایید این خبر از حل مشکل سربازان سرلک و عمری خبر داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)