افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

استقلال در سقف قرارداد شکست خورد

  • کد خبر : 166448
استقلال در سقف قرارداد شکست خورد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، روزبه چشمی پس از دیدار دو تیم استقلال و پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر بیست و دوم گفت: کسب سه امتیاز آخرین بازی نیم فصل برای ما بسیار مهم بود. همچنین می‌خواهم از هوادارانی که در نیم فصل همه چیز دادند تشکر کنم. مشکلات زیادی از ابتدای فصل […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، روزبه چشمی پس از دیدار دو تیم استقلال و پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر بیست و دوم گفت: کسب سه امتیاز آخرین بازی نیم فصل برای ما بسیار مهم بود. همچنین می‌خواهم از هوادارانی که در نیم فصل همه چیز دادند تشکر کنم. مشکلات زیادی از ابتدای فصل وجود داشت. پسرها مردانه و آزمایش شده بودند. هر وقت باشگاه درخواستی داشت به آن عمل می کرد. اگرچه باشگاه تلاش کرد مشکلات را حل کند، اما بسیاری از آنها همچنان پابرجا هستند.

وی در مورد بازگشت چهار امتیازی سپاهان گفت: احساس می کنم تنها باخت این اتفاق ما بود. همه چیز مشخص است اما استقلال و بازیکنانش تنها کسانی هستند که آسیب دیده اند.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران درباره مشکلات باقی مانده استقلالی ها گفت: با وجود اینکه تلاش زیادی برای حل آن کردند اما برخی از آنها همچنان پابرجا هستند. مطالبات سال گذشته همچنان پابرجاست و امسال بین 15 تا 25 درصد قرارداد را دریافت کرده ایم. با این حال بازیکنان مرد شدند و حتی قراردادشان کم شد به طوری که قرارداد دو سه بازیکن و کادر فنی ثبت شد. حیف است که قدر این بازیکنان را نمی دانیم. باشگاه متعهد شده است که مشکلات را در تعطیلات نیم فصل فوتبال حل کند، امیدوارم به وعده خود عمل کند.

چشی درباره سقف بودجه گفت: هنوز نمی دانیم این سقف هنوز وجود دارد یا خیر. اگر آن محدودیت بودجه برای بقیه باشگاه ها نبود، چه دلیلی داشت که این کار را انجام دهیم؟ ما هم رد می کنیم و جریمه مالی دارد. چه کسی جریمه را پرداخت کرد؟

مدافع تیم فوتبال کشورمان با اشاره به لغو مجوز واردات خودروی بازیکنان فوتبال، تصریح کرد: فکر می کنم صحبت های زیادی درباره این موضوع شده است اما این سند فقط یک مجوز ورود بوده است اما همه بچه ها پول گمرک و مالیات را پرداخت کردند. این خودروها رایگان نبودند و هرکس از جیب خود پول می داد و سوءتفاهم پیش آمده و همه فکر می کردند خودروها رایگان هستند. امیدوارم این مشکلات تشدید نشود و همه ورزشکاران از بهترین امکانات برخوردار باشند. اینکه برخی رشته ها با فوتبال درگیر هستند چندان درست نیست. مهم نیست که یک نفر در هر رشته چقدر درآمد داشته باشد، سایر رشته ها نباید از آنها پیشی بگیرند. زندگی خود را بنوشند

وی در خصوص جام ملت ها گفت: از همان اردوی اول که کادرفنی آمدند، برنامه ریزی و تلاش برای کسب بهترین نتایج بود. کار سخت است، اما پتانسیل تیم بالاست و چه من باشم و چه نباشم، آرزوی من کسب بهترین نتیجه است.

چاسمی در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است این تیم می تواند قهرمان شود؟ وی گفت: همه بازیکنان و کادر فنی در تلاش هستند تا بهترین نتیجه را بگیریم.

مدافع استقلال در پایان درباره وعده های باشگاه به بازیکنان تصریح کرد: اگر عمل نمی کند از روی بی اطلاعی است زیرا بازیکنان سنگ تمام گذاشتند. اگر به وعده ها وفا نکنند، جهل است. امیدوارم به آنجا نرسد. باشگاه وظیفه دارد و همچنین تلاش می کند به وعده های خود عمل کند. مشکلات باید حل شوند و تلاش های پوچ بی فایده است. من به عنوان یکی از بازیکنان تیم، دست همه بازیکنانی که همه چیز دادند را می بوسم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.