افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

ترابی: امتیازات به اشتباه از پرسپولیس کسر شد/پرسپولیس قانون را رعایت کرد و عقلش را از دست داد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 166112
ترابی: امتیازات به اشتباه از پرسپولیس کسر شد/پرسپولیس قانون را رعایت کرد و عقلش را از دست داد – پرسپولیس نیوز

مهدی ترابی ستاره شماره 9 پرسپولیس معتقد است این تیم قانون را رعایت کرده و نباید امتیازی از دست می داد. پرسپولیس موفق شد با یک گل از سد نساجی عبور کند و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد. حالا پرسپولیسی ها به قله رسیده اند و تنها 2 امتیاز با سپاهان فاصله دارند. […]

مهدی ترابی ستاره شماره 9 پرسپولیس معتقد است این تیم قانون را رعایت کرده و نباید امتیازی از دست می داد.

پرسپولیس موفق شد با یک گل از سد نساجی عبور کند و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد. حالا پرسپولیسی ها به قله رسیده اند و تنها 2 امتیاز با سپاهان فاصله دارند. تک گل این دیدار را نساجی با پاس هنرمندانه مهدی ترابی و ضربه سر زاهدی به ثمر رساند. ترابی موتور محرکه پرسپولیس معتقد است پرسپولیس در دیدار مقابل نساجی عملکرد خوبی نداشت اما قول داد در نیم فصل شاهد بازی های بهتری از این تیم باشیم. ترابی در مورد برد مقابل نساجی و البته اتفاقات پیرامون قانون سقف بودجه و کسر امتیاز تیم ها گفت وگویی داشته که در ادامه می خوانید.

پرسپولیس با کمک شما موفق شد نساجی را شکست دهد. در مورد این بازی صحبت کنید.
خوب، خدا را شکر که بازی را بردیم. بازی سختی بود و نساجی تیم خوبی است. ما باید در این دیدار پیروز می شدیم و جایگاه خود را در جدول بهتر می کردیم. در برخی بازی ها نتایج خوبی نگرفتیم، اما خوشحالم که در دو بازی اخیر توانستیم 6 امتیاز را کسب کنیم و اکنون وضعیت ما در جدول بهتر شده است. پاس گل یا گل زدن مهم نیست. تنها چیزی که مهم است برد تیم است و خدا را شکر که این اتفاق افتاد و ما 3 امتیاز را گرفتیم.

با نتایج به دست آمده حتی شانس قهرمانی در نیم فصل را دارید. چقدر انتظار دارید این اتفاق بیفتد؟
جام در هفته آخر اهدا می شود و هنوز تا پایان لیگ راه زیادی باقی مانده است. کسب قهرمانی نیم فصل خوب و امیدوارکننده است اما چیزی به ما نمی دهد. مهم کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل است. باید سخت کار کنیم و بجنگیم تا بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم.

خیلی ها می گویند پرسپولیس خوب بازی نمی کند. آیا این را قبول دارید؟
ببین من قبول دارم که بهتر بازی کنیم اما شرایط جدول و حساسیت بالای مسابقات به گونه ای بود که کسب 3 امتیاز برای ما در اولویت بود و می خواستیم هر طور شده برنده مسابقه باشیم. با این حال قطعا در نیم فصل دوم شاهد عملکرد بهتری از تیم خود خواهیم بود.

در مورد بازگشت امتیاز صحبت کنید.
به نظر من این اتفاق باید می افتاد چون تیم ها در زمین فوتبال نتیجه گرفتند. نمی دانم تیم های دیگر تخلف کردند یا نه، اما تیم ما قانون را رعایت کرد. نمی دانم چرا از پرسپولیس امتیاز کسر کردند. همه می دانند که تیم ما هر کاری انجام داد، اما به اشتباه از ما امتیاز کسر کردند. اکنون خوشحالیم که امتیازهای تخفیف بازگشته است.

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره این قانون سقف بودجه و ماجراهای حذف امتیاز و بازگرداندن آنها به گوش می رسد. جهتی یحیی گل محمدی مدعی شد پرسپولیس فریب خورده است. نظر شما در این باره چیست؟
فکر می کنم از ابتدا مشخص بود که این قانون راه به جایی نخواهد برد. حرف آقا یحیی دقیقا درسته. اگر قانون را رعایت نمی کردیم خیلی راحت می توانستیم در نقل و انتقالات بازیکن بگیریم. شاید از آسیا حذف نمی شدیم و در لیگ امتیاز بیشتری می گرفتیم. پرسپولیس از این قانون بیشترین آسیب را دید و حالا همه چیز به حالت اول برگشته است. فکر می کنم مدیران تیم ما باید در نیم فصل و فصل آینده به فکر تقویت تیم باشند و در نقل و انتقالات خوب ظاهر شوند. به هر حال شاهدیم که خیلی از تیم ها قوانین را رعایت نکردند و به راحتی بازیکن گرفتند و هیچ اتفاقی نیفتاد.

حتی گفته می شد یکی از بازیکنان لیگ برتری در این فصل قرارداد 100 میلیاردی امضا کرده است.
من واقعا نمی دونم. من چیزی در این مورد نشنیدم چون سعی می کردم ببینم چقدر به یک بازیکن خاص نزدیک هستم. هر کدام، هر قراردادی به او و باشگاهش بستگی دارد و این مسائل برای من خیلی مهم نیست.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)