افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

حیدری: 4 امتیاز را اشتباه گرفتی و 6 امتیاز را درست دادی / چوب خدا بد نمی آید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 166052
حیدری: 4 امتیاز را اشتباه گرفتی و 6 امتیاز را درست دادی / چوب خدا بد نمی آید – پرسپولیس نیوز

سپهر حیدری با انتشار مطلبی در فضای مجازی واکنش متفاوتی به بازگشت امتیازات پرسپولیس نشان داد. تصمیم کمیته استیناف درباره بازگرداندن امتیازات کسر شده به دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در روزهای اخیر با حواشی زیادی همراه بوده و بسیاری از پیشکسوتان فوتبال به این موضوع انتقاد کرده اند. اما سپهر حیدری بازیکن اسبق پرسپولیس […]

سپهر حیدری با انتشار مطلبی در فضای مجازی واکنش متفاوتی به بازگشت امتیازات پرسپولیس نشان داد.

تصمیم کمیته استیناف درباره بازگرداندن امتیازات کسر شده به دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در روزهای اخیر با حواشی زیادی همراه بوده و بسیاری از پیشکسوتان فوتبال به این موضوع انتقاد کرده اند.

اما سپهر حیدری بازیکن اسبق پرسپولیس با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام واکنش متفاوتی به این رای نشان داد و نوشت: 4 امتیاز اشتباه گرفتی و بلافاصله 6 امتیاز را درست دادی، این به خواست خداست که نمی کند. اشتباه به نظر می رسد، اما در عمل بهترین حساب است، حتی کسی که از کسر امتیاز بگریزد، از محاسبه خدا در امان نخواهد بود، زیرا حق پایمال نمی شود».

حیدری با این پیام ضمن اشاره به سابقه تخلفات باشگاه استقلال و تبرئه آن در کمیته انضباطی به کسر امتیاز پرسپولیس قبل از رای نهایی کمیته استیناف واکنش نشان داد.

لازم به ذکر است که استقلالی ها پس از رای کمیته استیناف صدر جدول را از دست دادند و سپاهان یک هفته مانده به رای استیناف بار دیگر متحمل شکست شد و پرسپولیسی ها که وضعیت خوبی در جدول نداشتند از آن بهره بردند. از این فرصت به بهترین نحو و به جمع شاکیان پیوست.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)