افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

کارشناس داوری بازی پرسپولیس – نساجی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 165027
کارشناس داوری بازی پرسپولیس – نساجی – پرسپولیس نیوز

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره نحوه قضاوت دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران توضیحاتی ارائه کرد. حسین عسگری در گفت وگو با فارس درباره محاکمه سیدرضا مهدوی در بازی پرسپولیس و پرسپولیس گفت. نساجی: مهدوی در تاثیرگذاری در این دیدار اشتباه نکرد و قضاوت خوبی از تیم داوری بازی دیدیم. البته مسابقه مشکل خاصی […]

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره نحوه قضاوت دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران توضیحاتی ارائه کرد.

حسین عسگری در گفت وگو با فارس درباره محاکمه سیدرضا مهدوی در بازی پرسپولیس و پرسپولیس گفت. نساجی: مهدوی در تاثیرگذاری در این دیدار اشتباه نکرد و قضاوت خوبی از تیم داوری بازی دیدیم. البته مسابقه مشکل خاصی نداشت.

وی افزود: مهمترین صحنه مسابقه گل پرسپولیس بود که مدافع 40 سانتی متری و تقریباً یک قد در جلوی مهاجم قرار داشت و به خط دروازه نزدیکتر بود به همین دلیل این گل عالی به ثمر رسید. کار خوب کمک داور دوم را در این دیدار به نمایش گذاشت که البته داور 4-5 خطای اشتباه اعلام کرد که یکی از آنها در دقیقه 30 بود که کمک داور به اشتباه خطای فرشید اسماعیلی را گرفت و باعث اعتراض نساجی به کمک شد. داور در آن صحنه داور باید اشتباه کمک داور را تصحیح می کرد که در دقیقه 38 امید عالیشاه روی بازیکن نساجی خطا کرد و بازیکن حریف را در آغوش گرفت اما داور متوجه اشتباه کاپیتان پرسپولیس نشد و سپس خطای بازیکن را اعلام کرد. بازیکن نساجی و عالیشاه پای بازیکن نساجی را پرتاب کرد و داور هم اخطار داد اما در آن صحنه ابتدا باید خطای علیشاه اعلام می شد.

عسگری ادامه داد: در دقیقه 40 داور به اشتباه سروش رفیعی را خطا کرد. در کل اشتباهات تاثیری روی داور نداشت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)