افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

بیرانوند: فدراسیون فوتبال باعث مرگ تیم ها شد/ جریمه پرسپولیس به خاطر خزانه فدراسیون بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 164881
بیرانوند: فدراسیون فوتبال باعث مرگ تیم ها شد/ جریمه پرسپولیس به خاطر خزانه فدراسیون بود – پرسپولیس نیوز

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با رای تجدید نظر به بازگشت امتیازات پاسخ داد: از قبل هم دنبال جریمه خزانه فدراسیون بودند! علیرضا بیرانوند پس از پایان دیدار پرسپولیس و نساجی گفت: خدا را شکر در دیداری که نتوانستیم عملکرد خوب خود را ارائه دهیم، پیروز شدیم. بازی سنگینی بود. آخرین بازی نیم فصل اول […]

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با رای تجدید نظر به بازگشت امتیازات پاسخ داد: از قبل هم دنبال جریمه خزانه فدراسیون بودند!

علیرضا بیرانوند پس از پایان دیدار پرسپولیس و نساجی گفت: خدا را شکر در دیداری که نتوانستیم عملکرد خوب خود را ارائه دهیم، پیروز شدیم. بازی سنگینی بود. آخرین بازی نیم فصل اول در آزادی بود و به هواداران تبریک می گویم.

وی در خصوص اینکه گوش آریا برزگر را کشیده و گویا دارد با او شوخی می کند، گفت: وقتی آریا برزگر جوان بود و در پرسپولیس بود، گوشش را گرفتم و گفتم تو می شوی! امروز رفتم گفتم دیدی؟ با این حال او بازیکن لیگ برتری است. من او را دوست دارم. امیدوارم بدرخشد شایسته است روز به روز پیشرفت کند.

دروازه بان پرسپولیس درباره بازگشت امتیازات سپاهان گفت: خیلی خوشحالم که 4 امتیاز سپاهان برگردانده شد. چون از تیمی که برای قهرمانی بازیکنان بزرگی به خدمت گرفته بود خوشم نمی آمد، اگر آخر فصل برایشان اتفاقی بیفتد می گفتند اگر 4 امتیاز بود… دوست ندارم! فوتبال باید در زمین باشد.

و افزود: وقتی 4 امتیاز را پس می دهند و 6 بازیکنی را که در همه بازی های این تیم شرکت کرده اند تحریم می کنند، چه قانونی دارد؟ ما واقعاً آن را درک نمی کنیم. فقط می توانم بگویم اینجا ایران است.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که با رای تجدیدنظر امتیازات برگشت داده شد اما جریمه ها پابرجاست، گفت: از قبل هم دنبال جریمه برای صندوق فدراسیون بودند! آنها به دنبال چنین اتفاقاتی هستند! گاهی پیش می آید که خود فدراسیون کارهایی انجام می دهد که منجر به مرگ تیم ها و هواداران می شود! این خوب نیست. شاید باورتان نشود که حدود 2 ماه پیش با دوستانم در ارتباط بودم و ماجرای استقلال را دنبال می کردم. گفتند امتیاز سپاهان هم برمی گردد. گفتم حداقل استقلال را کم کن تا همه راضی باشند و بعد اگر برگشت همه خوشحال شوند! اتفاقی که الان افتاد واقعا برای پرسپولیس ضرر داشت. کاش پرسپولیس به سقف احترام نمی گذاشت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)