افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

برای بازگشت امتیاز سپاهان خوشحالم

  • کد خبر : 164855
برای بازگشت امتیاز سپاهان خوشحالم

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی گفت: بعد از هر شرایط سختی که برای تیم ها پیش می آید و مربی عوض می کنند، قطعا بازی سختی خواهد بود. برای حریف و امروز هم مقابل نساجی بازی سختی داشتیم. خدا […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی گفت: بعد از هر شرایط سختی که برای تیم ها پیش می آید و مربی عوض می کنند، قطعا بازی سختی خواهد بود. برای حریف و امروز هم مقابل نساجی بازی سختی داشتیم. خدا را شکر در دیداری که نتوانستیم عملکرد خوب خود را ارائه دهیم پیروز شدیم. بازی سنگینی بود. آخرین بازی نیم فصل اول در آزادی بود و به هواداران تبریک می گویم.

وی در خصوص اینکه گوش آریا برزگر را کشیده و به نظر می رسد با او شوخی می کند، گفت: وقتی آریا برزگر جوان بود و در پرسپولیس بود، گوشش را گرفتم و گفتم تو می شوی یک چیزی. امروز بهش گفتم دیدی؟ من او را دوست دارم و امیدوارم بدرخشد، او در لیگ برتر فیکس بازی می کند و تیم های بزرگ او را دوست دارند، امیدوارم بدرخشد و روز به روز پیشرفت کند.

دروازه بان تیم پرسپولیس درباره بازگشت 4 امتیازی سپاهان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که 4 امتیاز سپاهان برگردانده شد، اگر اتفاقی می افتاد می توانستند در پایان فصل بگویند اگر 4 امتیاز ما را کم نمی کردند. قهرمان شده اند. نتیجه فوتبال باید در زمین مشخص شود.

و اضافه کرد: البته قانون آنها را نادیده نمی گیرم: 4 امتیاز را برمی گردانند اما 6 بازیکن سپاهان با وجود اینکه این 6 بازیکن در همه بازی ها حضور داشته اند تحریم می شوند.

بیرانوند در خصوص جریمه ای که این باشگاه به دلیل رعایت نکردن قانون محدودیت بودجه در نظر گرفته است، گفت: از ابتدا به دنبال جریمه نقدی برای خزانه فدراسیون بود. گاهی پیش می آید که خود فدراسیون کاری می کند که باعث مرگ تیم ها می شود. این خوب نیست. شاید باورتان نشود، حدود 2 ماه پیش با دوستانم در ارتباط بودم و ماجرای استقلال را دنبال می کردم. گفتند امتیاز سپاهان هم برمی گردد. در آن زمان گفتم باید امتیاز استقلال کم شود تا همه خوشحال شوند و اگر امتیاز برگردد همه خوشحال شوند. اتفاقی که الان افتاده به ضرر پرسپولیس است. کاش پرسپولیس کلاه را رعایت نمی کرد، عیسی آل کثیر شاید 4.5 میلیارد از پرسپولیس رفت و اگر ما به کاپ احترام نمی گذاشتیم او می ماند. همه این اتفاقات باعث شد به قول گل محمدی احساس کنیم کلاهی داریم.

وی در پایان گفت: صحبتی شنیدم که قنبرزاده گفته بود این قانون آزمایشی است و نمی دانم کسی برای گفتن آن پیامک داده یا نه. بعید است این را از قنبرزاده بگویید. شما به خاطر این قانون این همه روز در فضای مجازی بودید و مصاحبه می کردید و بد حرف می زدید و امروز که می گویید آزمایشی بوده برای ما قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.