افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

قیمت گذاری دستوری خودرو به زودی حذف می شود

  • کد خبر : 164802
قیمت گذاری دستوری خودرو به زودی حذف می شود

آفتاب نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تا پایان سال برای 31 هزار نفر از افرادی که برای واردات خودرو ثبت نام کرده بودند تعیین تکلیف می شود، گفت: هیچ تاخیری در واردات خودرو وجود ندارد و هم اکنون سامانه ها مستقر شده است. و تعداد زیادی از متقاضیان خودرو دریافت کرده […]

آفتاب نیوز:

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تا پایان سال برای 31 هزار نفر از افرادی که برای واردات خودرو ثبت نام کرده بودند تعیین تکلیف می شود، گفت: هیچ تاخیری در واردات خودرو وجود ندارد و هم اکنون سامانه ها مستقر شده است. و تعداد زیادی از متقاضیان خودرو دریافت کرده اند، تعدادی در مرحله شماره گذاری هستند و بقیه خودرو را در ماه های آینده دریافت خواهند کرد.

عباس علی آبادی در حاشیه سومین رویداد صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و اکوسیستم فناورانه در جمع خبرنگاران درباره وضعیت خودروهای وارداتی گفت: در دو ماه آینده و تا پایان سال 31 هزار نفر ثبت نام برای خودروهای وارداتی منصوب خواهد شد. 17000 نفر وظایف محول شده اند و چندین وسیله نقلیه در مسیر استاندارد قرار دارند. بنابراین مشکل اساسی در این زمینه وجود ندارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت آزادسازی قیمت ها را به طور کلی ایده اصلی وزارت امنیت عنوان کرد و گفت: این امر مستلزم یک سری اقدامات است. پایان دادن به انحصارات و ایجاد شرایط رقابتی ضروری است. مدیریت و کنترل باید در زمانی انجام شود که درآمد در اختیار شرکت ها و شرکت ها باشد. هدف از تخصیص اجاره بها بهبود وضعیت و فرصت های مردم است. سپس وارد قیمت ها می شویم.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک به وضعیتی در حوزه خودرو نزدیک خواهیم شد که نیازی به تعیین قیمت دستوری نباشد، تصریح کرد: تولید در حال افزایش است و دولت در تعرفه واردات خودروهای برقی تجدید نظر کرده است که فرصتی را فراهم می کند. تا مردم بتوانند بدون محدودیت خرید کنند و نیازهای خود را برطرف کنند.

علی آبادی تصریح کرد: صنعت خودرو باید به سمت تولید دانش بنیان حرکت کند. وی به دلیل ایجاد اشتغال و حداکثر بهره وری تصریح کرد: همچنین صنعت خودرو دانش بنیان و صادرات محور است. اکنون در یک رویداد دائمی هستیم که سعی می کنیم شهرهای صنعتی را با پایگاه های دانش پیوند دهیم و این هدف اصلی است. در این رویداد مسائل صنعت به شرکت های دانش بنیان سپرده می شود تا حل مشکلات کشور را پیش ببرند و به نیازهای فناورانه پاسخ دهند.

وی افزود: شهرک های صنعتی به شهرک های تخصصی تبدیل می شود و شهرک های فناور برای رفع نیازهای فناورانه ایجاد می شود، شهرکی که از نظر فناوری و تجهیزات به سایر صنایع و شرکت ها کمک خواهد کرد. اینها شرکت های دانش بنیان و کارگزاران فناوری هستند که ایده ها را به محصولات فناورانه تبدیل می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.