افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

مورد نیاز: اگر مشکلی در قراردادها وجود داشت چرا کارت صادر می کردند؟ – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 164786
مورد نیاز: اگر مشکلی در قراردادها وجود داشت چرا کارت صادر می کردند؟  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر ، پیام نظام بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار مقابل گل گهر سیرجان گفت: از دیشب هزار دلیل و علامت سوال در ذهنم است و 4 نفر بیشتر روی نیمکت نبودند. وی افزود: اگر مشکلی در قراردادها وجود دارد چرا به ما کارت بازی دادند و بازی کردیم، کمیته استیناف […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، پیام نظام بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار مقابل گل گهر سیرجان گفت: از دیشب هزار دلیل و علامت سوال در ذهنم است و 4 نفر بیشتر روی نیمکت نبودند.

وی افزود: اگر مشکلی در قراردادها وجود دارد چرا به ما کارت بازی دادند و بازی کردیم، کمیته استیناف امتیاز را پس داد و الان ما را محروم می کنند، شب قبل از بازی می گویند باید قرارداد باشد. اصلاح شده آیا به این راحتی می توان قرارداد را در 24 ساعت تغییر داد؟

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان در مورد سقف قرارداد گفت: قوانین و محدودیت قرارداد چه کمکی کرده و چه فایده ای داشته است، جدا از اینکه شکایت، اظهارنظر و مصاحبه با یکدیگر صورت گرفته و تیم ها ناراضی هستند، همه آنها را داشته اند. کشته شده ؟ در حالی که هدف موفقیت در آسیاست.

نیازمندان ادامه دادند: آیا تا به حال علیه موسسه ای مصاحبه کرده ام؟ صبر ما هم حدی دارد، 4 بازیکن محروم و مصدوم داشتیم و یکدفعه می گویند 6 بازیکن محروم هستند، وقت می دادند تا قرارداد را اصلاح کنند. بند مشکل ساز قرارداد را اصلاح کردیم اما باز هم گفتند اصلاح کنیم.

وی با اشاره به مشکلات فوتبال کشور گفت: مشکلات زیادی داشتیم، هنوز VAR نداریم و مشکل حق پخش است و سایر مسائل باید حل شود، امیدواریم مشکلات حل شود. ” باید با الهلال بازی کنیم و به تقویت تیم فکر کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: سال آینده باید در آسیا چگونه باشیم، نمی دانیم چگونه در نیم فصل تیم را تقویت کنیم یا در بازی با اولین آسیا، آن را ضعیف کنیم. قدرت الهلال; خدمت سربازی من مشکلی ندارد و از کفالت استفاده می کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.