افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » پرسپولیس در آزادی نساجی را شکست داد

  • کد خبر : 164753
اسمارتک نیوز » پرسپولیس در آزادی نساجی را شکست داد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران در شرایطی به مصاف نساجی رفت که شاگردان گل محمدی با شکست سپاهان مقابل هواداران شانس صعود به بالای جدول را داشتند. با دو امتیاز اگرچه نام نبیل باهویی برای حضور در این بازی اعلام شده بود […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران در شرایطی به مصاف نساجی رفت که شاگردان گل محمدی با شکست سپاهان مقابل هواداران شانس صعود به بالای جدول را داشتند. با دو امتیاز

اگرچه نام نبیل باهویی برای حضور در این بازی اعلام شده بود اما لحظاتی قبل از شروع بازی با تصمیم شهاب زاهدی سرمربی سرخپوشان جایگزین وی شد و به میدان رفت. همچنین به دلیل سرماخوردگی میلاد سرلک و نیمکت نشینی مسعود ریگی، سینا اسدبیگی به گفته گل محمدی برای اولین بار در این فصل در ترکیب یازدهم ابتدایی پرسپولیس قرار گرفت. در آن سوی زمین، نساجی در کنار لوکاس آلکاراز سرمربی اسپانیایی جدید خود به میدان رفت.

این دیدار تماشاگران ویژه ای نیز دارد که از جمله آنها می توان به مربیان تیم ملی اشاره کرد. قضاوت این بازی بر عهده سیدرضا مهدوی بود و امیررضا عاشورمهانی، احد سلطانی و فرزاد منصوری به قضاوت او کمک کردند.

پیش از این در دقایق ابتدایی بازی و پس از چندین موقعیت که قرمزهای تهرانی از دست دادند، در دقیقه 31 ارسال مهدی ترابی با ضربه سر شهاب زاهدی به گل تبدیل شد تا هواداران این تیم به شادی و پایکوبی بپردازند.

در ادامه پرسپولیس برای حفظ مالکیت توپ و میدان تلاش کرد و نساجی هم سعی کرد از فرصت های به دست آمده برای جبران نتیجه استفاده کند. در نهایت در پایان 45 دقیقه ابتدایی پرسپولیس با برتری یک بر صفر به رختکن رفت تا هر دو تیم برای نیمه دوم آماده شوند.

در ابتدای نیمه دوم وحدت حنان اف و محمد عمری جایگزین دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی شدند. در دقیقه 58 این دیدار تاخیر محمد عمری باعث شد تا یک موقعیت واضح گلزنی از دستان سرخ پوشان عبور کند تا کار با تنها یک گل در نیمه اول ادامه یابد.

در دقیقه 60 آریا برزگر که سابقه بازی در پرسپولیس را داشت به جای علا عباس برای نساجی وارد زمین شد، در همان دقیقه گیورگی گلسیانی کارت زرد گرفت تا دقایق باقی مانده را با احتیاط بیشتری برای پرسپولیس انجام دهد.

در دقیقه 66 آلکاراس برای پرکردن جای خالی تیمش اسماعیل بابایی را به جای صابر حردانی به میدان فرستاد و در دقیقه 71 فرشید اسماعیلی جای خود را به امیرحسین مهجوری داد.

در دقیقه 89 نساجی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما دستان بیرانوند توپ را مهار کرد و فرصت گلزنی از دست رفت. این دیدار با تک گل شهاب زاهدی به پایان رسید تا پرسپولیس 3 امتیازی شود.

پرسپولیس با این نتیجه با 29 امتیاز به رده سوم صعود کرد و به استقلال تهران رسید. حالا استقلال با تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارد و سپاهان با 31 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گلسیانی، محمدمهدی احمدی، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی.

ترکیب نساجی:

رشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، امیرحسین صمدلیری، صابر حردانی، سعید بیگی، مهرداد عبدی، محمدرضا ترابی، فرشید اسماعیلی، فرزاد زمهران، نونو دلگادو و علا عباس

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.