افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

اتفاقات لیگ قابل درک نیست/کسی در فوتبال ایران خوشحال نیست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 164706
اتفاقات لیگ قابل درک نیست/کسی در فوتبال ایران خوشحال نیست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، خوزه مورایس روز پنجشنبه پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال سپاهان مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: به بازیکنان تیمم بابت زحماتشان و اینکه تمام تلاششان را کردند تبریک می گویم. از هواداران خوب سپاهان که سفر کردند و به اینجا آمدند تشکر می کنم. وی در خصوص حضور […]

به گزارش خبرگزاری مهر، خوزه مورایس روز پنجشنبه پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال سپاهان مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: به بازیکنان تیمم بابت زحماتشان و اینکه تمام تلاششان را کردند تبریک می گویم. از هواداران خوب سپاهان که سفر کردند و به اینجا آمدند تشکر می کنم.

وی در خصوص حضور کوتاه مدت امید نورافکن در ترکیب زردپوشان در دیدار امروز گفت: همه شناخت کاملی از بازیکنان ندارند، این بازیکن به تازگی از مصدومیت برگشته و نمی خواستیم ریسک کنیم، از عمل جراحی برگشت. . و من 5 ماه بازی نکردم، نمی خواهم نگران سلامتی بازیکنانم باشم. برای اینکه شانس بیاورم، او امروز کمی بازی کرد، فقط به این دلیل که بازیکن دیگری نداشتیم. او فقط برای عادت کردن یا گرفتن وقت بازی به زمین آمد چون شرایط لازم برای تماس فیزیکی و تکل را ندارد و باید به آن عادت کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازیکنان جوانی که امروز بازی کردند نیز گفت: شرایط استفاده از بازیکنان جوان متفاوت بود، بازیکنان با ما تمرین می کنند و می خواستم بدانند چقدر اهمیت دارند، جوان هستند و شاید به آنها برسند. بازی های کمتری دارند، اما آنها همچنان بازیکنان مهمی خواهند بود.

موریس درباره رای کمیته انضباطی درباره سپاهان و عدم رعایت عدالت در فوتبال، تصریح کرد: کاملاً مشخص است، لیگ زمانی زیبا می شود که همه فرصت های یکسانی داشته باشند، من نمی توانم برخی چیزها را درک کنم. یک روز قبل از بازی یک تیم، آنها می دانند که باید مسافت مشخصی را تا شهر دیگری طی کنند، رای می دهند و می دانند که تیم دست و پا بسته است و چند ساعت قبل از بازی، می دانیم که چند بازیکن داریم. ندارند و قرارداد باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: اتفاقات زیادی از این دست رخ می دهد و جای تاسف دارد زیرا باید برای اصلاح و آماده سازی شرایط وقت داشته باشید، من مربی فوتبال هستم و دوست دارم پیروزی ها و شکست ها در زمین باشد. مشکلات نامفهوم زیادی ایجاد می کنند، 6 کارت زرد و 3 کارت قرمز، شاید تقصیر من باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به تصمیم کمیته استیناف مبنی بر بازگرداندن 4 امتیاز به سپاهان، گفت: 4 امتیاز به دلیل اینکه دلیلی برای کاهش آن وجود نداشت، برگشت داده شد، بنابراین این 6 بازیکن تا زمان تعدیل قرارداد نمی توانند بازی کنند. چرا این تصمیمات شب قبل از بازی گرفته می شود که بازیکنان اینجا هستند و ما به چیزی دسترسی نداریم؟

مورائیس در پایان درباره تصمیمات اتخاذ شده در فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: آقای تاج فرد باهوشی است و من با ایشان ملاقات و صحبت کرده ام اما نمی دانم چرا این تصمیمات اینگونه گرفته می شود و من نمی دانم. نمی دانم. فکر نمی‌کنم فقط برای سپاهان باشد، اینجا در فوتبال هیچ‌کس راضی نیست، نه، ما فوتبال را جلو می‌بریم تا همه راضی باشند و هیچ‌کس از این تصمیم‌ها راضی نباشد.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.