افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » روزهای بد برای مدافع پرسپولیس

  • کد خبر : 164023
اسمارتک نیوز » روزهای بد برای مدافع پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر (جام خلیج فارس) در حالی که سرخپوشان پایتخت 10 نفره بودند موفق شد با نتیجه 2 بر 1 شمس آذر قزوین را شکست دهد. یک سوم آخر بازی علی نعمتی با دریافت کارت زرد دوم از کوپال نظمی داور مسابقه در […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر (جام خلیج فارس) در حالی که سرخپوشان پایتخت 10 نفره بودند موفق شد با نتیجه 2 بر 1 شمس آذر قزوین را شکست دهد. یک سوم آخر بازی

علی نعمتی با دریافت کارت زرد دوم از کوپال نظمی داور مسابقه در پی خطای غیرضروری و خشونت آمیز روی بازیکن شمس آذر قزوین در دقیقه 62 از زمین مسابقه اخراج شد.

نکته جالب در بازی 10 نفره پرسپولیس مقابل شمس آذر دریافت اولین کارت زرد نعمتی در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود. او در این صحنه ابتدا ضربه بازیکن شمس آذر را به طور ناقص مهار کرد و سپس توپ به مهاجم این تیم رسید که ریباند مهاجم حریف به دست نعمتی که قصد تکل زدن و نظمی را داشت برخورد کرد. پنالتی را به سود شمس آذر اعلام کرد. علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس به درستی مسیر توپ را تشخیص داد و پنالتی مهرداد کریمان را مهار کرد اما حسین گودرزی ریباند را وارد دروازه پرسپولیس کرد و بازی را به تساوی کشاند.

برای درک بهتر روند نزولی عملکرد مدافع پرسپولیس، جالب است بدانید که این دومین پنالتی بود که در سه بازی اخیر دو دستی به حریفان نعمت داد. در شهرورد پایتخت و در حالی که شاگردان یحیی گل محمدی با گل دیدنی امید عالیشاه از حریف پیش افتادند، مود فنادی فر در دقایق پایانی تصمیمی جنجالی گرفت و با بهره گیری از کمک داور ویدیویی (VAR) برخورد نعمتی با آرش را تشخیص داد. رضوند در پرسپولیس. پنالتی به عنوان خطا و اعلام پنالتی به سود استقلال. طبق معمول کوین یاماگا ستاره فرانسوی این تیم از این فرصت استفاده کرد و 2 امتیاز مهم را از دستان قرمزها به دست آورد. نعمتی در مواجهه با این صحنه با برهم زدن تعادل پیمان بابایی در محوطه جریمه پرسپولیس هواداران این تیم را به مرز سکته رساند.

مدافع چپ پرسپولیس این روزها مورد شدیدترین انتقادات هواداران و کارشناسان قرار دارد و همین مشکل در کنار عملکرد ضعیف نعمتی باعث شده تا تمرکز لازم برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس را نداشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.