افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

گل محمدی: فقط می خواستند پرسپولیس را ضعیف کنند و سر ما کلاه بگذارند/ 3 امتیاز مقابل نساجی حیاتی است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 163685
گل محمدی: فقط می خواستند پرسپولیس را ضعیف کنند و سر ما کلاه بگذارند/ 3 امتیاز مقابل نساجی حیاتی است – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این اتفاقات فقط در فوتبال ایران می افتد و در هیچ جای دیگری دیده نمی شود، به پرسپولیس تبریک می گویم. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برنامه ریزی شده با نساجی گفت: هر دیداری که پیش رو داریم و پیش می رویم، حساسیت طرفین بیشتر می […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این اتفاقات فقط در فوتبال ایران می افتد و در هیچ جای دیگری دیده نمی شود، به پرسپولیس تبریک می گویم.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برنامه ریزی شده با نساجی گفت: هر دیداری که پیش رو داریم و پیش می رویم، حساسیت طرفین بیشتر می شود. یک بازی دیرهنگام داریم که قطعا هدف ما کسب 3 امتیاز است. با احتساب شرایطی که در جدول داریم، کسب این 3 امتیاز برای ما حیاتی است.

و افزود: امیدوارم با تمرکز و انرژی خوبی به این دیدار بیاییم. با احتساب برد قبلی، فکر می کنم تیم ما در شرایط روحی بسیار خوبی قرار دارد. انشاالله بتوانیم بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذاریم. نساجی هم باشگاهی معتبر و ریشه دار در فوتبال ایران است. حضور هواداران 2 تیم قطعا می تواند بازی را داغ کند.

کلاه بر سر پرسپولیس!

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: نمی دانم با اتفاقاتی که در 24 ساعت گذشته رخ داد می توان درباره مسائل فنی، تمرکز و آرامش صحبت کرد یا نه. در مورد این مسائل خیلی صحبت شده، عده ای نشستند، قوانین وضع کردند، جریمه کردند و تحریم کردند، پس گرفتند و بخشیدند. این اتفاقات فقط در فوتبال ایران می افتد. شما آن را در هیچ جای دیگری نخواهید دید. در ضمن فقط پرسپولیس رسید. کلاه خیلی گشاد بود. ظاهرا همه چیز دست به دست هم داده بود و تصمیماتی که گرفته شده بود فقط برای کنترل پرسپولیس بود. من نمی توانم هدف دیگری پیدا کنم. هدف از تصویب قوانین جدید چه بود؟

و افزود: این اتفاقات هم اکنون رخ داده است. من خودم به این اتفاقات نگاه می کنم و فقط به این نتیجه می رسم که می خواستند پرسپولیس را ضعیف کنند. ما در آسیا بودیم. تیم ما نیاز به تقویت داشت. چند بازیکن خوب را در خط حمله از دست دادیم. به دنبال تقویت تیم بودیم. الان داریم چوبشونو میخوریم. تحمل کردیم و در آخر گفتند همه چیز جدید است! بچه که بودیم بازی میکردیم و میگفتیم بارها و بارها! هر چی بیشتر فکر میکنم این چیزا رو نمیفهمم!

با توجه به اینکه مهدی تاج، سرمربی پرسپولیس اعلام کرده بود که هر تیمی تخلف کند، بازی آنها 3 بر صفر خواهد بود، اما از روز اول هیچ تضمینی برای رعایت این قوانین در نظر گرفته نشد، در حالی که این قانون ” ابزار خوبی برای جلوگیری از افزایش بی رویه قراردادها و کنترل بازیکنان است، وضعیت بازار بود، گفت: نیازی به ضمانت اجرایی نبود. در مورد قوانینی که تعیین کردند، جریمه هم در نظر گرفته شد، فقط در اجرای آن مشکل داشتند. این دست خود فدراسیون است و باید آن را از تاج بخواهیم!

وی در خصوص تغییر کادرفنی تیم نساجی گفت: قطعا تغییرات فنی در درون تیم ایجاد خواهد شد. نمی دانیم قرار است چه اتفاقی بیفتد. با توجه به اینکه بازی آنها دیده نشده است، ممکن است ما را شگفت زده کند. مقابل نساجی باید با تمرکز و اشتیاق بازی کنیم.

گل محمدی در خصوص اینکه ترابی در پایان فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت اما امسال در 16 بازی 2 گل به ثمر رساند، گفت: متاسفانه مصدومیت شدیدی داشت و پس از آن به زمان بیشتری برای بهبودی نیاز داشت. خودشان را پیدا می کنند، اما در بازی های اخیر کم کم شرایط فنی آنها بهتر شده است، مهدی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ما بوده و هست. او باید بیشتر تلاش کند و تمرکز بیشتری برای ادامه مسابقات داشته باشد.

باشگاه ها نباید این قوانین عجیب را امضا می کردند

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه مدیران دو باشگاه درگیر وضع قوانین جدید نقل و انتقالاتی بودند که رعایت نکردند، گفت: این رای برگشت داده شد، چرا جریمه مالی برگشت داده نشد؟ شاید به خاطر این اتفاق افتاده که به نفع فدراسیون است اما برای باشگاه هایی که شریان اصلی این فوتبال هستند متاسفم. باشگاه‌ها باید در وضع این قوانین مشارکت زیادی داشته باشند، اما متاسفانه باشگاه‌ها کنار رفتند. 2 یا 3 نفر بندها، قوانین و یادداشت هایی را که دوست داشتند ایجاد کردند که مشکلات عجیب و غریب زیادی داشت. در ضمن باشگاه ها خیلی کوتاه بودند. آنها نباید این قوانین عجیب و غریب را امضا می کردند.

وی افزود: باشگاه ها باید قدرت کافی برای تعیین سیاست های فدراسیون و فوتبال کشور را داشته باشند. پرسپولیس، سپاهان استقلال و تراکتور تیم های بزرگی هستند. نظرات، رای ها و ایده های آنها باید در سیستم راهبردی فدراسیون منعکس شود وگرنه هیچ قانونی به درد فوتبال نمی خورد. امیدوارم نه تنها مدیران ما پشت میز باشند. آنها باید حرکت کنند. باید تلاش کنند سیاست های فوتبال را ارائه و اجرا کنند. اینطوری باید مدیریت شود، اما در اینجا وضعیت کمی متفاوت است.

پاداش صعود به جام جهانی را نباید پایمال کرد

وی در مورد ماجرای کنعانیان و بیگانگان گفت: اصلاً مشکل بزرگی نبود. شایعاتی که بین کنعانیان و بیگانگان به وجود آمد فقط شایعه و حدس و گمان بود. اتفاق خاصی نیفتاد. او فقط روز خوبی از تمرین نداشت. فردا که بازی داشتیم او در لیست نبود. بعد از آن با او صحبت کردم. از نظر روحی هم خراب بودم اما همه چیز خوب پیش رفت و مشکل خاصی پیش نیامد.

گل محمدی درباره لغو مجوز ورود خودروهای تیم ملی در آستانه جام ملت ها گفت: دقیقا نمی دانم این مجوز برای چه بوده است. مسئله کوهنوردی بسیار مهم است. اگر برای یک ترفیع باشد، که من هم معتقدم اینطور است، پس همه بازیکنان حق دارند به این پاداش ها دست یابند. اگر در مورد جام جهانی صحبت می کردیم، اصلاً عملکرد ما قابل دفاع برای پاداش دادن به آن نتایج نبود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: 4 بازی سخت در بحرین داشتیم. تساوی این تیم را از صعود به جام جهانی باز می داشت. در آنجا خود را فدا کردند. شرایط تیم ملی چندان مناسب نبود. در آنجا نتایج خوبی گرفتند. دل و جان دادند. با غیرت بازی کردند. این پاداش حق شماست و نباید تضییع شود. این بازیکنان افتخار کردند و مستحق این جایزه بودند.

سهیل مهدی هر چه می خواهد برنامه ریزی می کند

وی در مورد تقویت پرسپولیس در نیم فصل گفت: چند ساعت کار را صرف فکر کردن به پنجره بعدی کردیم اما این فشرده سازی بازی هایی که برای ما در نظر گرفته اند خیلی عجیب است، من نمی دانم. بدانند.” چرا وجود دارد.» برنامه چیز دیگری بود، 20 روز پیش طرحی به ما دادند که طبق آن کار می‌کردیم، اما ناگهان بدون هماهنگی با باشگاه‌ها، برنامه را فشرده‌تر کردند، هر چقدر هم که داد می‌زنیم. صدای ما به جایی نمی رسد.آنطور که می خواهند و فشار روی آنهاست، همانطور که برنامه ریزی می کنند، من تعداد زیادی گله سهیل مهدی دارم که این برنامه را برای ما در نظر گرفته اند، در برخی پست ها تیم نیاز به تقویت دارد، اما اکنون ما بیشتر روی تمرینات تمرکز می کنیم و باید بازیکنان را از نظر جسمی و روحی برای بازی ها آماده کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.