افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

گلسیانی: ما را باور کن. فرصتی برای عصبانیت هواداران وجود ندارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 163623
گلسیانی: ما را باور کن.  فرصتی برای عصبانیت هواداران وجود ندارد – پرسپولیس نیوز

مدافع گرجستانی پرسپولیس گفت: امیدوارم هواداران به ما اعتماد کامل داشته باشند و این ایمان فقط در بازی هایی که پیروز می شویم نباشد. گئورگی گلسیانی در گفت و گو با برنا از وضعیت فعلی پرسپولیس، دلیل استقبال کم هواداران این تیم از مسابقات پرسپولیس، اشتباهات داوری مقابل پرسپولیس، وضعیت نبیل باهویی در این تجهیزات […]

مدافع گرجستانی پرسپولیس گفت: امیدوارم هواداران به ما اعتماد کامل داشته باشند و این ایمان فقط در بازی هایی که پیروز می شویم نباشد.

گئورگی گلسیانی در گفت و گو با برنا از وضعیت فعلی پرسپولیس، دلیل استقبال کم هواداران این تیم از مسابقات پرسپولیس، اشتباهات داوری مقابل پرسپولیس، وضعیت نبیل باهویی در این تجهیزات و… صحبت کرد. متن کامل آن را در زیر می توانید بخوانید:

* در بازی های اخیر استقبال هواداران پرسپولیس از بازی های خانگی مثل قبل نبوده و به گفته تماشاگران از آخرین نتایج ناراحت هستند. آیا فکر می کنید باید کاری برای آشتی دادن هواداران با سکوهای استادیوم انجام دهید؟

اگر فصل قبل را به خاطر داشته باشید حضور هواداران در ورزشگاه ممنوع بود و بازی در ورزشگاه خالی آزادی برای ما سخت بود. می دانم که ایرانی ها عاشق فوتبال هستند و حضور آنها در ورزشگاه را تحسین می کنم. قبول دارم که در بازی های گذشته حضور نداشتند و نمی دانم چرا، اما امیدوارم هواداران به ما اعتماد کامل داشته باشند و ایمان فقط به بازی هایی که بردیم نباشد. همه تیم ها روزهای سختی را پشت سر می گذارند و هواداران باید در کنار تیم باشند. زمانی برای عصبانیت نیست.

* بعد از 2 فصل بازی در پرسپولیس، به نظر شما پرسپولیس باید با 3 مدافع بازی کند یا 4 مدافع؟

برای من مهم نیست مربی چه سیستمی را انتخاب می کند، مهمترین چیز جزئیات است، هر سیستمی جزئیات خاص خود را دارد. در هر تیم جزئیات زیادی وجود دارد که باید روی آنها کار کرد و وقتی بازیکنان جزئیات هر سیستم را فهمیدند، مربی می تواند از آنها برای رسیدن به موفقیت استفاده کند.

* هواداران پرسپولیس معتقدند داوران در دیدارهای گذشته خوب نبودند و داوران در مقابل پرسپولیس اشتباه کردند، این را تایید می کنید؟

من این دیدگاه را نمی پذیرم که شکایت از ما عمدی است. معمولاً داوران هر فصل در برابر همه تیم ها اشتباه می کنند. در نهایت VAR باید وارد شود، البته، حتی این فناوری نیز به تصمیمات داوری نیاز دارد تا بهترین تصمیم را در هر مسابقه بگیرد. لیگ ایران چند مشکل دارد. اگر به فوتبال اروپا نگاه کنید، مسابقات اکثراً متوقف نمی شوند، زیرا فوتبال مانند یک هنر و یک برنامه تلویزیونی است و به هر دلیلی نمی توان مسابقه را برای 10-15 دقیقه متوقف کرد. اینجا تو ایران هر تصمیمی که داور بگیره بازی حداقل 2 یا 3 دقیقه تاخیر داره. هر تکل بازی را به تاخیر می اندازد، بازیکنان روی زمین می خوابند و زمان تلف می شود. در اینجا، در هر مسابقه، دروازه بان تیم برنده حداقل یک بار زمان خود را در زمین از دست می دهد. این طبیعی نیست! ما بازیکنان باید به دنبال ارتقای کیفیت این نمایش و ورزش باشیم.

* برخی رسانه های ایرانی به شما لقب «لباس پلنگی» را داده اند که اسطوره گرجی است، نظر شما در این مورد چیست؟

راستش این را برای اولین بار شنیدم و لذت بردم. در این مدت آنقدر پیام های تشویقی دریافت کردم که نمی توانم به همه آنها پاسخ دهم، اما از طریق این مصاحبه می خواهم از همه شما تشکر کنم.

درباره نبیل باهویی چه می گویید؟ شما دوست نبیل هستید، فکر می کنید او به تیم کمک می کند؟

نبیل بازیکن بسیار با تجربه و باهوشی است. باید از پتانسیل آن به بهترین شکل استفاده کنیم. مطمئنم او می تواند گل های زیادی برای ما به ثمر برساند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)