افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

تاکتیک غیرمنتظره اوزونیدیس در برابر افکار نکونام

  • کد خبر : 162127
تاکتیک غیرمنتظره اوزونیدیس در برابر افکار نکونام

آفتاب نیوز: روز گذشته در حالی که دو تیم گل غار و استقلال در ورزشگاه سیرجانی مقابل هم قرار گرفتند، شاهد بازی جنگی و ارعاب بازیکنان دو تیم بودیم و دلیل آن اهمیت رفتن مربیان دو تیم به میانه میدان بود. برای کنترل جریان بازی اما نکته قابل توجه در این دیدار این بود که […]

آفتاب نیوز:

روز گذشته در حالی که دو تیم گل غار و استقلال در ورزشگاه سیرجانی مقابل هم قرار گرفتند، شاهد بازی جنگی و ارعاب بازیکنان دو تیم بودیم و دلیل آن اهمیت رفتن مربیان دو تیم به میانه میدان بود. برای کنترل جریان بازی

اما نکته قابل توجه در این دیدار این بود که اوزونیدیس برای اولین بار از سه هافبک دفاعی در تیمش استفاده کرد!
غیبت روبرتو تورس که می توانست انگیزه های زیادی علیه سرمربی سابقش داشته باشد از نکات ویژه این دیدار بود اما گل گهر سرمربی یونانی در روزی که نوید عاشوری را به عنوان یکی از ارکان خلاقیت در اختیار نداشت. تیم سو تصمیم گرفت به جای آن هافبک ها را اضافه کند، در حالی که حمله از سه هافبک دفاعی استفاده می کند.

به طور معمول در بازی های قبلی گل گهر شاهد استفاده از علیزاده در کنار زندروح یا حمید بوحمدان بودیم. این 3 هافبک معمولا در مسابقات با قدرت جنگندگی بالایی ظاهر می شوند و مربیان گل گهر برای اولین بار از آنها به صورت همزمان در ترکیب استفاده کردند تا در جریان بازی شاهد جدال گسترده این سه و هافبک استقلال باشیم.

جالب اینجاست که علی علیزاده، هافبک گل گهر نیز در پایان بازی به این موضوع اشاره کرد و در صحبت هایش به جنگندگی تیم های نکونام اشاره کرد و احساس کرد باید در مقابل تیم های این مربی مثل خودشان باشند و قلدر بازی کنند.

دیدار دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و با وجود برتری های فراوان این دیدار شاهد بازی رفت و برگشتی بین بازیکنان گل گهر و استقلال در زمین بودیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.