افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

ربودن پسر 14 ساله در نقشه حیله گر 3 زن و مرد / ربایندگان در بم مسلح شدند + عکس

  • کد خبر : 160884
ربودن پسر 14 ساله در نقشه حیله گر 3 زن و مرد / ربایندگان در بم مسلح شدند + عکس

به گزارش رکنروز، شنبه 4 آذرماه پسری 14 ساله در حال عبور از یکی از خیابان های شهر بم بود که یک دستگاه خودروی پژو جلوی او ایستاد. 2 مرد و یک زن سرنشینان خودرو بودند که مورد تهدید قرار گرفتند یک سلاح آنها این نوجوان را ربودند و با یک خودرو متواری شدند. پسر […]

به گزارش رکنروز، شنبه 4 آذرماه پسری 14 ساله در حال عبور از یکی از خیابان های شهر بم بود که یک دستگاه خودروی پژو جلوی او ایستاد. 2 مرد و یک زن سرنشینان خودرو بودند که مورد تهدید قرار گرفتند یک سلاح آنها این نوجوان را ربودند و با یک خودرو متواری شدند. پسر آدم ربایان من آن را خوب می دانستم. آنها کارگرانی بودند که چندین سال در نخلستان های پدرشان کار می کردند و می دانستند که پدرشان ثروت زیادی دارد.

آدم ربایان پس از ربودن یک پسر 14 ساله به استان سیستان و بلوچستان نقل مکان کردند. برنامه آنها این بود که گروگان های خود را به مرزهای شرقی کشور منتقل کرده و پس از خروج از مرز به یکی از کشورهای همسایه ببرند تا بتوانند نقشه اخاذی از باغدار را اجرا کنند. در حالی که آدم ربایان با پدر در تماس هستند گروگان آنها برای آزادی پسرشان میلیاردها تومان طلب کرده بودند که ماجرا به پلیس بم اعلام شد و تحقیقات برای دستگیری آدم ربایان و آزادی نوجوان ربوده شده آغاز شد.

تیمی از کارآگاهان با تحقیقات تخصصی موفق شدند آدم ربایان را که کارگران باغ بودند شناسایی کنند و از آن زمان کار برای ردیابی مخفیگاه آنها آغاز شد.

سرهنگ یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: آدم ربایان پس از ربودن پسر 14 ساله وی را در منزلی در بم زندانی کردند تا در فرصتی مناسب وی را به مرزهای شرقی برده و خارج کنند. . کشور اما 4 روز از گروگانگیری وی می گذشت، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

به گفته وی، طی 2 عملیات، 2 مرد و 1 زن که گروگان گرفته بودند، دستگیر و گروگان نوجوان پس از 4 روز اسارت آزاد و در آغوش خانواده اش قرار گرفت. در این عملیات از متهمان یک قبضه سلاح جنگی که از آن در آدم ربایی استفاده کرده بودند، کشف شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.