افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

عکس های جذاب بازیگران سریال گهنا فرشته + صفر تا صد این سریال جنجالی

  • کد خبر : 160079
عکس های جذاب بازیگران سریال گهنا فرشته + صفر تا صد این سریال جنجالی

سریال «گناه فرشته» که مدت ها بحث ساخت آن در رسانه ها مطرح بود قرار است به صورت اختصاصی از فیلمو پخش شود. ما اطلاعات و اخبار اولیه را در اینجا جمع آوری کرده ایم. هرچه به روزهای پخش این سریال نزدیک می شویم اطلاعات دقیق تری و مقدمه ای را خواهید خواند. تاریخچه سریال […]

سریال «گناه فرشته» که مدت ها بحث ساخت آن در رسانه ها مطرح بود قرار است به صورت اختصاصی از فیلمو پخش شود. ما اطلاعات و اخبار اولیه را در اینجا جمع آوری کرده ایم. هرچه به روزهای پخش این سریال نزدیک می شویم اطلاعات دقیق تری و مقدمه ای را خواهید خواند.

تاریخچه سریال گناه فرشته.

داستان سریال گناه فرشته به طور رسمی منتشر نشده است، اما روابط عمومی سریال این جمله مبهم و مرموز را منتشر کرده است: «آتش بد نیست، چیزی که زیاده روی را می سوزاند، باز هم چیزی است!»

تایم پخش سریال حامد آنگا گناهان

در اولین روز زمستان 1402، منتظر این درام معلق باشید. در ساعت 8 صبح روز 1 ژانویه 1402، اولین قسمت از سریال گناه فرشته به طور انحصاری در فیلمو پخش خواهد شد.

بازیگران و عوامل سریال گهنا فرشته

بر اساس شنیده ها در طنزهای ابتدایی سریال گناه فرشته و اطلاعاتی که تاکنون از سوی روابط عمومی سریال منتشر شده، بازیگران این سریال حامد عنقا از این ستاره ها هستند. شهاب حسینی (در نقش حامد تهرانی)، امیر آقایی (در نقش نوید عشیری)، لادن مستوفی (در نقش مهتاب محتشم)، مهدی سلطانی سرستانی (در نقش مشفق)، دیبا زاهدی، آشا محرابی، فخرالدین صدیق شریف و سیدمهرداد ضیایی و با معرفی نفس بز. با حضور بهروز رضوی و پردیس پورابدینی. عکس های گریم بازیگران سریال گناه فرشته را در ادامه این مطلب مشاهده می کنید.

تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: حامد عنگا، مدیر فیلمبرداری: زنده یاد مرتضی پورصمدی، تدوین: میثم مولایی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، صدابردار: وحید دوزنده، مدیر تولید: افشین قلی پور، مدیر پشتیبانی: سیدعلی اسلامی، موسیقی : ستار اورکی، صداگذاری و آهنگسازی: حسین ابوالصادق، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، سرپرست گروه کارگردانی: احسان سجادی حسینی، مدیر برنامه ریزی: مجیدرضا فاضلی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، طراح جلوه های ویژه بصری: امیر ولیخانی، ویژه میدان ناظر جلوه ها: آرش آقابیگ عکاس: آرش شاه محمدی و مدیر پروژه: رسانه مهر طاها.

درباره حامد عنقا کارگردان سریال گناهکار

حامد عنقا با سابقه رسانه سینما به عنوان سردبیر روزنامه و مجلات وارد عرصه فیلمنامه نویسی شد و نزدیک به دو دهه است که در سینما و تلویزیون فعالیت می کند. اولین سری از نمایش های خانگی به تهیه کنندگی حامد عنقا ساخته شد. سریال قلب یحی که در 3 فصل تولید شد با ایده اولیه حامد عنقا و نویسندگی فصل اول به کارگردانی محمدحسین لطیفی وارد نمایش خانگی شد. در سال‌هایی که یونایتد مدیا صاحب نمایش محلی نبود و محصولات بر روی DVD منتشر می‌شد، قلب یخی به یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها تبدیل شده بود.

حامد عنقا به عنوان یک نویسنده همواره سعی داشته آثاری بنویسد که نبض اصلی جامعه در آن جریان داشته باشد. توجه به ماجراها و حوادث روز و هوشیاری او در به تصویر کشیدن اتفاقات روزمره جامعه از او نویسنده ای باهوش و فرصت طلب ساخته بود. یکی دیگر از ویژگی های حامد عنقا به عنوان تهیه کننده و نویسنده توجه او به اصول انسانی و معنویت است. اصولاً در تمام آثاری که می نویسد، برخلاف سیاهی شخصیت های منفی، همیشه یک الگوی انسانی درست و ایده آل برای نشان دادن به مخاطب دارد. موتیف اصلی آثار آنگا شخصیتی به نام حامد تهرانی است. عنقا مانند فریدون جیرانی، فیلمساز سابق ایرانی، از حامد تهرانی به عنوان قهرمان در متن نمایش استفاده می کند.

از جمله فعالیت های آنگا در تلویزیون، نوشتن سریال های پرمخاطب مانند پددر، نردبام آسمان، تنهایی لیلا، انقلاب زیبا و در دو راه بود. حالا این نویسنده سرشناس سریال های پرمخاطب که آخرین تجربه تولید و نویسندگی اش سریال آقازاده است، در اولین سریال تجربه کارگردانی خود، گهنا فرشته را تهیه کرده است که می تواند شروع خوبی برای ارزیابی او به عنوان کارگردان باشد.

درباره شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی

شهاب حسینی بازیگر منتخب نمایش خانگی است. او پس از بازی در سریال شهرزاد، چند سالی به سینما پرداخت و با بازی در نقش سرگرد مشکات در سریال پوست شیر ​​بار دیگر مهارت های بازیگری خود را به نمایش گذاشت. ویژگی های بازیگری حسینی از این جهت قابل توجه است که در هر نقشی که بازی می کند، ابعاد و مختصات آن نقش را به خود اختصاص می دهد. درک زیاد حسینی از تمام شخصیت هایی که بازی کرده، او را در بین بازیگران منحصر به فرد کرده است. توجه به جزییات و نگاه نقادانه در بازیگری و یافتن رابطه علت و معلولی بین آنچه اجرا می کند و آنچه دریافت می کند، کارنامه بازیگری او را پر از نقش های ماندگار کرده است. از حجت در «جدایی نادر از سیمین» تا احمد در «درباره الی» و قباد در سریال «شهرزاد». حالا شهاب حسینی در سریال گهنا فرشته نقش متفاوتی را بازی می کند که قطعا می تواند مخاطبانی را که آثار او را دنبال می کنند شگفت زده کند.

شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی در سریال گنه فرشته

گریم شهاب حسینی در سریال گهن فرشته

درباره مهدی سلطانی در نقش مشفق

مهدی سلطانی در دهه 90 با ایفای نقش های جدی و قدرتمند در ذهن مردم ماندگار شد. بازی او در سریال جاده زاینده رود یکی از ماندگارترین نقش های سلطانی بود. همکاری او با حسن فتحی در سریال شهرزاد از سلطانی بازیگری با ویژگی های خاص را خلق کرد که متانت کلام و تاکید بر اجرای صحیح دیالوگ ها از ویژگی های بازیگری اوست. درک درست سلطانی از موقعیت هایی که در آن قرار می گیرد و ایجاد شیمی مناسب بین روابط شخصیت های مقابل، نقش های ماندگار او را به ثبت رسانده است. بازی دیدنی او در سریال پدر در نقش پدری دلسوز و مهربان که عاشق فرزندانش است و سعی می کند پدر خوبی برای عروسش باشد را به یاد بیاورید. یا شخصیت منفی او در سریال آقازاده که فردی تاثیرگذار و حریص است که از هر فرصتی برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند. حالا سلطانی به همکاری مستمر خود با حامد عنقا در فیلم «گن فرشته» ادامه داده و فرصتی دیگر برای ثبت بازی متفاوت از خودش می بیند.

گریم مهدی سلطانی در سریال گهان فرشته

گریم مهدی سلطانی در سریال گهان فرشته

درباره امیر آقایی در نقش نوید عشیری

امیر آقایی تا رسیدن به قله قدم به قدم به فعالیت خود ادامه داد. شاید از اولین حضورش در سریال «اولین شب آرامش» نشانه هایی از اجرای شش دانگ پیدا کند که کم کم بر جلوه های ظاهری او افزوده شد و حالا به عنوان یک بازیگر بیشتر نقش هایش را به خود اختصاص داده است. به عنوان مردی سرکش یا سرکش ظاهر شده اند. حضور او در سریال آقازاده و ایفای نقش یک زن نجیب زاده و سودجو، امیر آقایی را به بازیگری تبدیل کرد که می تواند در نقش های منفی به خوبی بازی کند. او اکنون دومین همکاری خود را با حامد عنقا در فیلم «گن فرشته» به پایان رسانده است تا بار دیگر شاهد بازی او در کنار بازیگری چون شهاب حسینی باشیم.

امیر آقایی در نقش نوید عشیری در سریال گنه فرشته

گریم امیر آقایی در سریال گهن فرشته

درباره پردیس پورابدینی در نقش فرشته

پردیس پورابدینی را باید یکی از کشفیات حامد عنقا در بازیگری دانست. بازیگر جوان و با استعدادی که با بازی در سریال آقازاده توانست با ارائه نقش دختری با دو شخصیت متفاوت مهارت های خود را به نمایش بگذارد. پورابدینی بعد از آقازاده سعی کرد به فضاهایی که در اختیار دارد رسیدگی کند و با دقت و مطالعه بیشتر مسیر را طی کند تا بتواند بدون احساس مسیر را طی کند. آنگا برای دومین بار به او اعتماد کرد و بازی درخشانی از او در فیلم غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی دیدیم که در اولین تجربه جدی سینمایی اش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای او به ارمغان آورد. حالا پورابدینی در نقش «فرشته» در فیلم گناه فرشته حضور دارد. نقش محوری اولین ساخته حامد عنقا در مقام کارگردان، باید منتظر اتفاقات جدیدی در نقش جدید او باشیم.

گریم پردیس پورابدینی در سریال گهان فرشته

درباره لادن مستوفی بازیگر فیلم گناه فرشتگان

شاید خاطره انگیزترین تصویر لادن مستوفی در ذهن همه مخاطبان حضور او در سریال دوران سرکشی به کارگردانی کمال تبریزی باشد. تصویر یک مددکار اجتماعی که تلاش می کند به دخترانی که در خانه از خشونت خانگی رنج می بردند و با دلسوزی فراوان مجبور به ترک خانه خود شده اند کمک کند. تصویر جذاب لادن مستوفی و ​​اجرای او با چهره ای مصمم و نگاهی دلسوزانه در اذهان مردم باقی مانده است. لادن مستوفی حالا با بازی در نقش مهتاب محتشم می خواهد چهره وکیلی قدرتمند را که بزرگترین چالش های زندگی اش را پشت سر می گذارد نشان دهد. چالش هایی به سختی خود زندگی.

حواشی سریال فرشته گناهکار حامد عنقا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.