افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

دستور فوری ابراهیم رئیسی در مورد حمله تروریستی راسک

  • کد خبر : 153749
دستور فوری ابراهیم رئیسی در مورد حمله تروریستی راسک

رئیس جمهور کشورمان در پیام خود تاکید کرد: نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی باید هر چه سریعتر عاملان و سرکردگان جنایت تروریستی راسک را شناسایی کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند. گزارش کردن عرشه آنلاینرئیس جمهور در پیامی ضمن تسلیت عمیق خود به خانواده هایی که عزیزان خود را در حادثه تروریستی شهر […]

رئیس جمهور کشورمان در پیام خود تاکید کرد: نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی باید هر چه سریعتر عاملان و سرکردگان جنایت تروریستی راسک را شناسایی کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند.

گزارش کردن عرشه آنلاینرئیس جمهور در پیامی ضمن تسلیت عمیق خود به خانواده هایی که عزیزان خود را در حادثه تروریستی شهر راسک از دست دادند، تاکید کرد که نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی باید عوامل و عاملان این جنایت شنیع را شناسایی کنند. برای مجازات عمل شرم آور تنها شوید

متن پیام آیت الله سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

نام خدای مهربان

«و كسانى كه در راه خدا هجرت كردند و سپس كشته شدند يا مردند تا خداوند به آنها روزى نيكو عطا كند.

بار دیگر در حمله تروریستی کور و ناجوانمردانه به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک، دستان کثیف عوامل دست نشانده استکبار جهانی به خون آغشته شد که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از نیروهای فداکار پلیس در خدمت به کشور ما.

اینجانب ضمن عرض تسلیت عمیق خود به خانواده هایی که عزیزان خود را در این اقدام ناجوانمردانه از دست دادند، این حادثه را به ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می کنم و برای شهدای فراری از این حادثه درجات عالی و برای مجروحان شفای عاجل و برای مجروحان و مجروحان شفای عاجل آرزومندم. برای خانواده های داغدار صبر و برای این مشکل متاسفم.

لازم است نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی هر چه سریعتر عاملان و عوامل این جنایت شنیع را شناسایی کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.