افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

فرانسه، آلمان و ایتالیا از بروکسل خواستار تحریم حماس شدند! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 150468
فرانسه، آلمان و ایتالیا از بروکسل خواستار تحریم حماس شدند!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزرای خارجه ایتالیا، فرانسه و آلمان با ارسال نامه ای به «جوزف بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار تحریم مقاومت فلسطین، حماس و حماس شدند. حامیان آن به گزارش یورو نیوز، این درخواست در حالی مطرح می شود که وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا امروز […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزرای خارجه ایتالیا، فرانسه و آلمان با ارسال نامه ای به «جوزف بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار تحریم مقاومت فلسطین، حماس و حماس شدند. حامیان آن

به گزارش یورو نیوز، این درخواست در حالی مطرح می شود که وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در بروکسل برای بررسی گام های احتمالی آینده در پاسخ به بحران ایجاد شده توسط اشغالگران قدس در غرب آسیا دیدار کردند.

خبرگزاری رویترز اعلام کرد که در نسخه ای از این نامه که از این طریق به دست آمده آمده است: این اقدامات نشان دهنده تعهد قوی اروپا به مبارزه با زیرساخت ها و حمایت های مالی حماس و در عین حال تلاش برای منزوی کردن حماس است. در سطح بین المللی است! ما کاملاً از پیشنهاد ایجاد سیستم تحریم علیه حماس و حامیانش حمایت می کنیم!

حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی که در ساعات اولیه بامداد امروز علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه یافت، تاکنون ده ها شهید و مجروح برجای گذاشته است.

اشرف القادره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه از 7 اکتبر تاکنون به 18205 نفر و تعداد مجروحان به 49645 نفر رسیده است. اشغالگران اسرائیلی عمدا به 137 موسسه حمله کرده و 22 بیمارستان و 46 مرکز اورژانس را از کار انداخته اند. اشغالگران طی ساعات گذشته 19 جنایت در مناطق مسکونی و مراکز نگهداری از آوارگان در مناطق مختلف نوار غزه مرتکب شدند.

وی گفت: امروز 208 نفر شهید، 416 نفر دیگر مجروح شده اند و تعداد زیادی قربانی نیز زیر آوار هستند. علاوه بر این، مهاجمان 36 کادر پزشکی به رهبری دکتر محمد ابوسلمیه، رئیس بیمارستان شفا را دستگیر کردند. ارتش اشغالگر از رسیدن آمبولانس‌ها به مجروحان جلوگیری می‌کند و آنها را رها می‌کند تا تا حد مرگ خونریزی کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.