افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

توزیع مناسب باعث افزایش تولید و رضایت مصرف کننده می شود

  • کد خبر : 132406
توزیع مناسب باعث افزایش تولید و رضایت مصرف کننده می شود

به گزارش بازار، محمدعلی نیکبخت در نشست روسای اتاق های اصناف مراکز استان ها و در انعقاد تفاهم نامه «تبصره و منطقی سازی نظام توزیع و به روز رسانی روش های نظارت بر بازار» اظهار داشت: این نشست نیاز غذایی 85 میلیون ایرانی اولویت وزارت جهاد کشاورزی است، وی خاطرنشان کرد: این اقدام باید از […]

به گزارش بازار، محمدعلی نیکبخت در نشست روسای اتاق های اصناف مراکز استان ها و در انعقاد تفاهم نامه «تبصره و منطقی سازی نظام توزیع و به روز رسانی روش های نظارت بر بازار» اظهار داشت: این نشست نیاز غذایی 85 میلیون ایرانی اولویت وزارت جهاد کشاورزی است، وی خاطرنشان کرد: این اقدام باید از طریق تولید و واردات انجام شود اما اولویت پوشش این نیاز با تولیدات ملی است و از این رو حمایت از تولیدکنندگان ضروری است. و کشاورزان

وی با بیان اینکه این موضوع تنها در وزارت جهاد کشاورزی امکان پذیر نیست و همه باید برای رسیدگی به پایداری در تامین مواد غذایی کمک کنند، تاکید کرد: همانقدر که به تشکل های تولیدی اهمیت می دهم به نظرم سازمان های توزیع هم مهم هستند. . دارند. امروز هم تولیدکننده و هم مصرف کننده از شرایط موجود ناراضی هستند. در همین حال، سیستم توزیع باید به فکر تدابیری باشد تا رضایت نسبی همه را از زنجیره تامین تا توزیع تضمین کند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در گام نخست همکاری های دوجانبه اتاق بازرگانی ایران و وزارت جهاد کشاورزی، این تفاهم نامه به امضا می رسد و در مراحل بعدی نشست های تخصصی برگزار می شود تا کالاها و مواد غذایی به حد نصاب برسد. مصرف کننده در شرایط مناسب تر.

نیکبخت با اشاره به سیستم توزیع خاطرنشان کرد: موفقیت اصناف و اتحادیه های توزیع باعث محبوبیت آنها در بین مردم می شود و از سوی دیگر اگر تولیدکننده بداند بدون واسطه به بازار دسترسی دارد و شرایط توزیع مناسب در انتظار محصول است و در گردباد گمانه زنی سقوط نمی کند، راحت تر تولید می کند و باعث رونق تولید می شود.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اهمیت همکاری اتاق اصناف ایران و اتحادیه ها تصریح کرد: هیچ قدرتی به اندازه اصناف برای تنظیم بازار و رسیدن به مصرف کننده نهایی نخواهد بود و اتاق اصناف ایران و اتحادیه ها در این راستا نقش بسیار مهمی دارند. لذا امضای این تفاهم نامه را به فال نیک می گیریم و در زمینه تامین و توزیع کالا با اتحادیه های کشور همکاری بیشتری خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.