افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

خبر مهم معاون وزیر کار برای مشمولان یارانه/ یارانه این افراد از 600 هزار تومان به یک میلیون تومان افزایش یافت.

  • کد خبر : 130312
خبر مهم معاون وزیر کار برای مشمولان یارانه/ یارانه این افراد از 600 هزار تومان به یک میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا عسگریان در یک برنامه تلویزیونی درباره جزئیات این طرح گفت: یکی از برنامه های راهبردی دولت بحث امنیت غذایی و کالابرگ است که از ابتدای امسال آغاز شد، این طرح نیز هست. برای افزایش امنیت غذایی کودکان و تعداد خانوارها 120 هزار خانوار در این طرح گنجانده شده است وی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا عسگریان در یک برنامه تلویزیونی درباره جزئیات این طرح گفت: یکی از برنامه های راهبردی دولت بحث امنیت غذایی و کالابرگ است که از ابتدای امسال آغاز شد، این طرح نیز هست. برای افزایش امنیت غذایی کودکان و تعداد خانوارها 120 هزار خانوار در این طرح گنجانده شده است

وی افزود: خانوارها توسط وزارت بهداشت شناسایی شدند که برای این طرح سه شاخص در نظر گرفته شده که پس از تعیین آن ها بین دهک ها تقسیم شده و در نهایت یارانه جدید به خانوارها تحویل می شود.

عسگریان با اشاره به جزئیات این یارانه گفت: برای دهک های اول تا پنجم به ازای هر نفر یک میلیون تومان و برای دهک های ششم و هفتم به ازای هر نفر 600 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه در خانواده ای که برای دو فرزند نیاز به امنیت غذایی دارد، دو میلیون تومان برای آن خانواده در نظر گرفته می شود، افزود: این طرح مستمر است و کودکان شش ساله و شش ساله ها از پوشش خارج می شوند. . . از این هواپیما

معاون وزیر رفاه تاکید کرد: این طرح ربطی به طرح کالابرگ ندارد و این طرح محفوظ است و لازم است خانواده ها به این طرح توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه دولت برنامه راهبردی مفصلی را در حوزه امنیت غذایی تعریف کرده که مهم ترین قسمت آن طرح کالابرگ است، افزود: اکنون نوزادان و کودکان 6 ماهه تا 6 ساله را تحت پوشش قرار می دهد و مستمر است.
به گفته عسگریان، این طرح از یکشنبه هفته آینده آغاز می شود، هم اکنون برای خانواده ها پیامک ارسال شده است و لازم است به آن توجه ویژه شود، در صورتی که خانواده ای دارای فرزند و نیاز به تغذیه ویژه دارد، اگر در دهم یک میلیون تومان باشد. از یک تا 3 دریافت می کند.

وی تصریح کرد: قبلاً گفته می شد که کاتالوگ فقط 11 قلم کالا را شامل می شود، اما به 16 قلم افزایش یافته است زیرا خانواده ها باید پروتئین، ویتامین و انرژی لازم را دریافت کنند و برای این کار به سبزی و میوه نیاز است. همچنین لازم است اضافه شود.

وی تصریح کرد: 11 قلم به این فهرست میوه ها اضافه شد که شامل لبنیات، شیر، ماست، پنیر، تخم مرغ، پروتئین ها شامل مرغ و گوشت قرمز، لوبیا، روغن، شکر، شکر و برنج می شود.

معاون رفاهی وزیر رفاه با اشاره به نحوه خرید این اقلام گفت: 11 خودکار تبلیغاتی دارای بارکد هستند و جدیدا اضافه شده نیز دارای بارکد منحصر به فرد هستند و اگر به فروشگاه های زنجیره ای و واجد شرایط مراجعه کنید به دلیل داشتن بارکد خاص آسان هستند. خریدن.

وی با اشاره به لیست فروشگاه ها گفت: این خانوارها باید اپلیکیشن خود را نصب کنند، لیست اقلام و فروشگاه های واجد شرایط در آن درج شده است.

وی با بیان اینکه این اطلاع رسانی به صورت پیامکی است و از این طریق می توان خانوارها را از دارا بودن شرایط مطلع کرد و در صورت درخواست مشاهده کرد که آیا شرایط را دارند یا خیر، گفت: این برنامه ادامه خواهد داشت و به تفصیل Speaking خواهد بود. که بله خانواری از این میلیون تومان استفاده نمی کند فقط یک ماه پس انداز می شود. در ماه دوم یک میلیون اضافه می شود، اما در صورت عدم استفاده متوقف می شود، اثربخشی این طرح توسط وزارت بهداشت بررسی می شود و اگر تاثیری بر کودک نداشته باشد، به خانواده ها اطلاع می دهیم. و متوقف خواهد شد.

۲۲۳۲۲۵

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.