افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

امکان انتقال سهام متوفی در Banco Emprendedor وجود داشت

  • کد خبر : 126635
امکان انتقال سهام متوفی در Banco Emprendedor وجود داشت

به گزارش بازار به نقل از ژنرال بانکو امپرساریو، علیرضا فهیمی با اشاره به درخواست دولت برای همراهی شبکه بانکی برای تعیین تکلیف اقدامات عدالتخواهانه و از مزایای مربوط به افراد متوفی تصریح کرد: وساطت بانکو امپرساریو به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مردم، امکان احراز هویت و اصالت اسناد و مدارک […]

به گزارش بازار به نقل از ژنرال بانکو امپرساریو، علیرضا فهیمی با اشاره به درخواست دولت برای همراهی شبکه بانکی برای تعیین تکلیف اقدامات عدالتخواهانه و از مزایای مربوط به افراد متوفی تصریح کرد: وساطت بانکو امپرساریو به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مردم، امکان احراز هویت و اصالت اسناد و مدارک ارائه شده توسط وراث را فراهم می کند. از متوفی اقدامات عدالتخواهانه برای ثبت عناصر اطلاعاتی گواهی محدودیت وراثت در اختیار واحد عملیات اجرایی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر این اساس متقاضیان پس از طی مراحل طراحی شده با در دست داشتن مدارک لازم می توانند به شعب بانک و یا کارگزاری بانک مراجعه کنند.

او در مورد روند انتقال اقدامات عدالتخواهانه متوفی به وراث اضافه کرد: بر اساس فرآیند طراحی شده، یکی از وراثی که قبلاً در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ثبت نام کرده است، می تواند در پرتال یکپارچه مشمولان سرمایه به «بخش امور اموال متوفی» مراجعه کند. مارکت به آدرس ddn.csdiran.ir اطلاعات لازم از جمله ملیت متوفی، تاریخ تولد متوفی و ​​تاریخ فوت متوفی را وارد کرده و استعلام زمان ارسال پرونده متوفی

فهیمی همچنین با تاکید بر مدارک لازم برای انجام این کار در نمایندگی بانک کارآفرین خاطرنشان کرد: متقاضی در صورت مشاهده لحظه توزیع دارایی متوفی می تواند از کارت ملی و صفحه اول شناسنامه عکسبرداری کند. فوت شده. اصل کارت ملی و صفحه اول شناسنامه. وراث ذکر شده در گواهی محدودیت وراثت و رونوشت اصل محدودیت وراثت (ممهور به مهر همان مرجع صادرکننده گواهی) و احتمالاً وصیت متوفی. به یکی از شعب Banco de Emprendedores یا کارگزاری بانک مراجعه کنید.

به گفته وی، پس از بررسی مدارک و احراز هویت، در صورتی که پرونده فاقد ایراد باشد، برای تقسیم اموال به شرکت صمت ارسال می شود.

مدیر کل کارگزاری Banco de Emprendedores خواستار تحویل اصل یا عکس معادل اصل گواهی پرداخت مالیات بر ارث سهام متوفی شد که تاریخ فوت آنها بعد از 1392/01/05 است و افزود: آن دسته از سهامداران متوفی که تاکنون گواهی تحدید وراثت خود را نگرفته اند می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نسبت به صدور گواهی وفات، شناسنامه متوفی اقدام کنند. ، سند قرارداد یا رونوشت آن، شناسنامه وراث و وصیت متوفی (در صورت وجود) پیگیری وراثت که از اصلی ترین اسناد لازم در فرآیند انتقال سهام متوفی می باشد. به وراث

لازم به ذکر است سهام عدالت یکی از برنامه های اجرایی دولت نهم بود که از سال 1383 با هدف شناسایی افراد واجد شرایط و تخصیص سهام به آنها آغاز و در قالب شرکت های سرمایه گذاری استانی زیر نظر سازمان خصوصی سازی ساماندهی شد. با افزودن سود قابل پرداخت شرکت های واگذار شده به صورت طرحی، سود سرمایه به صاحبان این سهام پرداخت شد.

در عین حال، با توجه به اینکه مدیریت دارایی سهامداران توسط شرکت صمت انجام می شود و سهام افراد نیز به عنوان دارایی مالی در شرکت مذکور سپرده می شود، یکی از موضوعات چالش برانگیز این شرکت تعیین تخصیص است. از سهام و سود مربوط به متوفیان در سنوات اجرای طرح مذکور می باشد که طبق آمار ارائه شده تعداد این افراد قریب به 3 میلیون و 850 هزار نفر بوده و سهام و سود اصلی باید به وراث منتقل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.