افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

استاندار خوزستان: هرگز نباید در رعایت استانداردها کوتاهی کنیم زیرا جان انسان ها برای ما بسیار ارزشمند است.

  • کد خبر : 123115
استاندار خوزستان: هرگز نباید در رعایت استانداردها کوتاهی کنیم زیرا جان انسان ها برای ما بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان گفت: روند اصلی که کشور ما در بحث استاندارد دنبال می کند یک مشکل واقعی و جدی است و شکست در این زمینه قابل گذشت نیست. می گوید: هرگز نباید استانداردها را زیر پا بگذاریم زیرا جان انسان ها برای ما بسیار ارزشمند است. استاندار […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان گفت: روند اصلی که کشور ما در بحث استاندارد دنبال می کند یک مشکل واقعی و جدی است و شکست در این زمینه قابل گذشت نیست.

می گوید: هرگز نباید استانداردها را زیر پا بگذاریم زیرا جان انسان ها برای ما بسیار ارزشمند است.

استاندار خوزستان بر کنترل استاندارد در همه زمینه ها تاکید کرد و تصریح کرد: چه کشور مبدا که قرار است کالا از آن وارد کشو شود و چه کالایی که در کشور تولید می شود علاوه بر همکاری بازرسی بین المللی ما. سازمان‌ها باید در خصوص مقررات دقت لازم را داشته باشند، به‌ویژه اجازه بدهند آن‌ها را داشته باشیم.

حسینی محراب تحقق عدالت و سلامت را منوط به اجرای صحیح قوانین استاندارد دانست و گفت: مقوله استاندارد در کشورهای جهان سوم به دلایلی رعایت نمی شود چرا که شرکت های مافیایی عموماً می دانند که وقتی می خواهند محصولی را بفروشند، قیمت این ماده ابتدا بالاست و سپس به تدریج و سال به سال کاهش می یابد.

این مسئول اضافه کرد: یعنی اگر سال اول 100 دلار باشد سال دوم 80 دلار و سال سوم 60 دلار است و کم کم این قیمت پایین می آید به طوری که مجبور می شوند کالا یا ماده را از بین ببرند. مورد نظر یا ارسال کنید به کشورهای جهان سوم یا آفریقایی.

حسینی محراب گفت: قطعا در این شرایط سعی دارند به مردم جهان سوم القا کنند که کالای ارزان می خرند اما در واقع به قیمت جان آنها تمام می شود.

به گفته وی، این ماده از نظر بهداشتی و آزمایشگاهی استاندارد است، اما این استانداردسازی نمی تواند مشکلات ما را در همه زمینه های مرزی، گمرکی و خرید کالا و خدمات از کشور حل کند و این قوی و گسترده شماست. کسی که می تواند این مشکل را حل کند.

حسینی محراب گفت: در خصوص استاندارد، نظرات آزمایشگاه مورد قبول استاندارد، دادگاه و سازمان بازرسی است و اگر آزمایشگاه های ما نقاط ضعفی داشته باشند یا ابزار دقیقی برای آزمایش نداشته باشند، قطعاً نتایج خوبی در این زمینه نخواهیم داشت. میدانی، و متخلفان را وادار به ارتکاب تخلفات خود می کند.

به گفته وی، جان انسان ارزش زیادی دارد، در حالی که دین ما نجات جان یک انسان را مساوی با نجات همه انسان ها و کشتن یک انسان را کشتن همه بشریت می داند.

حسنی محراب گفت: نمی خواهیم تراریخته در کشور شکل بگیرد تا برخی جریان ها از شرایط سوء استفاده کنند و باعث ایجاد سونامی سرطان در کشور شوند.

این مسئول بیان کرد: باید اطمینان حاصل کنیم که مقررات استاندارد سختگیرانه و در عین حال سهل الوصول بوده و ارتباط آنها با جامعه نه فیزیکی بلکه سیستماتیک و هوشمندانه باشد تا هم مردم و هم فروشندگان با ترازوها و استانداردها آشنا شوند. و در راه با مشکلی مواجه نشوید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.