افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

قضاوت لیگ برتر بسکتبال سلیقه ای شده است

  • کد خبر : 121516
قضاوت لیگ برتر بسکتبال سلیقه ای شده است

ایسنا/مازندران سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت: راستش را بخواهید وضعیت فعلی داوری در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در سال جاری بسیار سلیقه ای شده است و این روند آسیب جدی به بسکتبال ایران وارد می کند. علی آرزومندی پس از پیروزی تیم کاله مازندرانش مقابل میهمانش لیموندیس فارس در گفت وگو با […]

ایسنا/مازندران سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت: راستش را بخواهید وضعیت فعلی داوری در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در سال جاری بسیار سلیقه ای شده است و این روند آسیب جدی به بسکتبال ایران وارد می کند.

علی آرزومندی پس از پیروزی تیم کاله مازندرانش مقابل میهمانش لیموندیس فارس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: بازی مقابل فارس بازی بسیار پرجنب و جوشی بود اما در سه بازی که امسال در لیگ انجام دادیم. من همین مدل داوری را دیدم.

وی با بیان اینکه می دانم با وجود پیروزی مقابل حریف این حرف ها به نفع ما و حتی خودم نیست، افزود: نمی توانم چشمانم را ببندم.

ضعف های داوری باید اصلاح شود

سرمربی این تیم کاله مازندران با بیان اینکه متاسفانه در لیگ امسال داوران کوچکترین برخوردی با بازیکنان پیدا می کنند، گفت: متاسفانه تیم داوری هنگام اعلام خطا هماهنگ نیست، یکی از داوران اعلام خطا می کند اما داور دیگر خطا را سوت می زند. سوت زدن قانونی

آرزومندی ادامه داد: در حالی که مربیان و بازیکنان تیم ها برای پیشرفت تلاش می کنند، جا دارد که داوران ما نیز سطح فنی خود را ارتقا دهند.

و افزود: شرایط بسکتبال فعلی بسیار فیزیکی است و برخوردها زیاد شده و طبیعی است که با این نوع بازی همراه است.

این نوع داوری به بسکتبال کشور آسیب می زند

سرمربی کاله مازندران از سوی دیگر تاکید کرد که تقابل ها در داوری باید یک سال طول بکشد و هر درگیری اشتباه نیست، اگر به این مهم توجه نکنیم بسکتبال کشور تحت تاثیر قرار می گیرد.

آرزومندی ادامه داد: حالا نوبت ماست که در تمرینات هفتگی و قبل از بازی به بازیکنان اعلام کنیم که اشتباه بوده یا نه! شرایط به گونه ای است که هر مسابقه با داوران، الگویی را با توجه به شرایط سوت می زند و نیاز به شفاف سازی کامل در این موضوع مهم است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، تیم کاله مازندران دوشنبه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل با نتیجه 94 بر 85 تیم میهمان خود لیموندیس از فارس را شکست داد.

کاله مازندران با این برد به دومین برد خانگی خود در این فصل دست یافت و با یک شکست و 5 امتیاز در رده پنجم جدول 12 تیمی این دوره از مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.