افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

برزگر: گل محمدی در فوتبال از نکونام جلو افتاد/ غیبت پورعلیگنجی دردسرساز شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 120935
برزگر: گل محمدی در فوتبال از نکونام جلو افتاد/ غیبت پورعلیگنجی دردسرساز شد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی در فوتبال از جواد نکونام جلوتر است و جواد نکونام باید به بزرگتر از او احترام بگذارد. محمد برزگر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره دیدار روز سه شنبه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: چند سال پیش پرسپولیس به مصاف […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی در فوتبال از جواد نکونام جلوتر است و جواد نکونام باید به بزرگتر از او احترام بگذارد.

محمد برزگر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره دیدار روز سه شنبه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: چند سال پیش پرسپولیس به مصاف استقلال تاجیکستان رفت و توانست با تک گل مهدی ترابی به پیروزی برسد. ” البته بازی آسانی نبود و نباید استقلال تاجیکستان را دست کم بگیریم زیرا آنها تیم سرعتی هستند. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس در آسیا عملکرد خوبی داشته باشند و از گروه صعود کنند. باز هم می گویم تیم به یک مهاجم با کیفیت نیاز دارد که بتواند مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده بین مربیان استقلال و پرسپولیس یادآور شد: برای هر دو تیم حاشیه ایجاد شده و همه هواداران و کادر فنی دو تیم ناخودآگاه وارد حاشیه می شوند. جواد نکونام باید به بزرگترش احترام بگذارد چون هر دو با هم در تیم ملی بازی کردند و درست نیست که با هم دعوا کنند. جواد نکونام و یحیی گل محمدی دو مربی بهترین تیم های ایران هستند و در شأن فوتبال ایران نیست که دو مربی با هم بحث کنند و امیدوارم نکونام هر چه زودتر عذرخواهی کند تا این رسوایی تمام شود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر نکونام در این بحث ها شکست نخورد باید گل بزرگی بزند و شکست بخورد تا دوباره برای تیم حاشیه ایجاد نشود. یحیی گل محمدی قطعا در فوتبال از نکونام جلوتر است. او برای کسب امتیاز در لیگ و آسیا نیاز به تمرکز دارد و اگر این بحث ها ادامه پیدا کند قطعا آسیا را از دست خواهیم داد.

برزگر درباره فرصت های از دست رفته پرسپولیس در هفته های اخیر گفت: زیبایی فوتبال این است که هیچ تیمی پیروز از میدان خارج نشده است. این تیم در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان دچار مشکل فنی شد. امیدوارم اعضای تیم در آسیا اشتباه نکنند تا بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم. شک ندارم که پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می شود.

وی با اشاره به مشکلات فاز دفاعی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از زمانی که مرتضی پورعلیگنجی مصدوم شد، خط دفاعی پرسپولیس خوب کار نکرد. در این دو بازی دیدیم که خط دفاعی تیم با مشکلات جدی مواجه است و امیدوارم کادرفنی تدابیری داشته باشد تا در بازی های آینده دچار مشکل نشویم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد جدید و خارجی این تیم گفت: نبیل باهویی اولین بازی را مقابل صعنات نفت آبادان انجام داد و متاسفانه چیزی از او ندیدم. البته طبیعی است چون او به تازگی به این تیم پیوسته و هنوز با تاکتیک های یحیی گل محمدی آشنا نیست. امیدوارم در دیدارهای بعدی به آمادگی لازم دست پیدا کند و برای پرسپولیس گلزنی کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)