افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

قرارداد پرسپولیس با یک شرکت هواپیمایی برای پرواز چارتر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 120659
قرارداد پرسپولیس با یک شرکت هواپیمایی برای پرواز چارتر – پرسپولیس نیوز

هواپیمای انتقال کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به تاجیکستان تا این لحظه منحصراً در اختیار تیم های پرتغالی و دانمارکی بود. تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز یکشنبه با یک پرواز ویژه تهران را به مقصد دوشنبه ترک کرد. هواپیمایی که قرمزها را در این سفر جابه جا کرد تا این لحظه منحصراً در اختیار تیم های […]

هواپیمای انتقال کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به تاجیکستان تا این لحظه منحصراً در اختیار تیم های پرتغالی و دانمارکی بود.

تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز یکشنبه با یک پرواز ویژه تهران را به مقصد دوشنبه ترک کرد.

هواپیمایی که قرمزها را در این سفر جابه جا کرد تا این لحظه منحصراً در اختیار تیم های پرتغالی و دانمارکی بود. این هواپیما با رنگ و آرم پرسپولیس برای این سفر به ارتش سرخ تحویل داده شد.

این پرواز با هواپیمای بوئینگ ام دی انجام شد که البته به تازگی وارد ایران شده و در یکی از اولین سفرها به باشگاه پرسپولیس تحویل داده شده است.

اگرچه این هواپیما از سال 1995 در آسمان است، اما یکی از کم کارکردترین هواپیماهای موجود است زیرا سال ها در اختیار فیفا قرار داشت. پس از اینکه فیفا به سفرهای خود با این هواپیما پایان داد، این هواپیما برای یک سال به تیم ملی دانمارک اجاره شد، اما مدت ها در اختیار فدراسیون فوتبال پرتغال بود.

شرکت هواپیمایی چابهار برای میزبانی از بازیکنان و کادر فنی این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با پروازهای اختصاصی و مستقیم از تهران به مقصد دوشنبه با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید. پایتخت تاجیکستان و ریاض؛ پایتخت عربستان سعودی به صورت رفت و برگشت خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)