افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

همه باید برای اصلاح فرهنگ عمومی جامعه تلاش کنند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 120639
همه باید برای اصلاح فرهنگ عمومی جامعه تلاش کنند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سیدی عبدالهادی عضویت حسینی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای عمومی شهرستان گناوه با گرامیداشت 23 آبان روز فرهنگ عمومی اظهار داشت: اصلاح و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه یکی از دغدغه های مهم فعالان فرهنگی، مسئولان و بالاتر از همه مقام معظم رهبری . رئیس شورای عمومی فرهنگی شهرستان گناوه […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سیدی عبدالهادی عضویت حسینی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای عمومی شهرستان گناوه با گرامیداشت 23 آبان روز فرهنگ عمومی اظهار داشت: اصلاح و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه یکی از دغدغه های مهم فعالان فرهنگی، مسئولان و بالاتر از همه مقام معظم رهبری .

رئیس شورای عمومی فرهنگی شهرستان گناوه افزود: فرهنگ به معنای انتقال چیزهایی است که می تواند در زندگی فردی و اجتماعی انسان موثر باشد و باید فرهنگ عمومی جامعه را اصلاح و ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه مشارکت مردمی در ارتقا و اصلاح فرهنگ عمومی بسیار حائز اهمیت است، گفت: یکی از مبانی انتقال فرهنگ مشارکت مردمی است و اگر مردم مشارکت نکنند نمی توان اموری را به عنوان فرهنگ عمومی در جامعه نهادینه کرد.

حجت الاسلام عضویت حسینی تصریح کرد: یکی از مواردی که باید در بحث فرهنگی ترویج شود حقوق فرهنگی شهروندان است و حق فرهنگی شهروندان این است که باید حقوق دیگران را رعایت کنیم.

امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرهنگ را به دو بخش مشهود و محسوس و نامحسوس و نامحسوس تحلیل کردند و گفتند: اصلاح فرهنگ مهمترین کار یک جامعه است و موجب اصلاح همه امور و بسیاری از مشکلات می شود. حل خواهد شد.

رئیس شورای کل فرهنگی شهرستان گناوه با اشاره به متولیان امور فرهنگی در جامعه گفت: مهندسی فرهنگی امری بسیار مهم است و همه دستگاه های دولتی، تبلیغاتی و فرهنگی مسئولیت و وظیفه دارند تا فرهنگ عمومی را اصلاح کنند. و همه باید برای اصلاح فرهنگ عمومی تلاش کنند.

امام جمعه گناوه با اشاره به ابزارهای لازم برای اصلاح فرهنگ عمومی جامعه گفت: انتشار کتاب، ساخت فیلم و تولیدات رسانه ای، صدا و سیما، دانشگاهیان، ائمه جمعه و جماعات می تواند در اصلاح فرهنگ عمومی و تأثیرگذاری بر خلق و خوی مؤثر باشد. از جامعه

وی به افتخار این مدال اشاره کرد. اوران وی در این نشست اظهار داشت: ما همواره از دغدغه های ورزشکاران در حوزه اشتغال و مسکن دفاع و حمایت کرده ایم و در جلسات متعددی این موضوع را مطرح کرده ایم.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه شهرستان گناوه امکانات و قابلیت های زیادی دارد، افزود: خدمات خوبی در سطح شهرستان گناوه در حوزه ورزش ارائه شده است اما باید از توانمندی های موجود در شهرستان برای حمایت بیشتر از جوانان استفاده شود.

همه باید برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه تلاش کنند.

وی بیان کرد: پیمانکاران و شرکت های نفتی مستقر در منطقه و شهرستان باید با توجه به پیوند فرهنگی و مسئولیت اجتماعی به جوانان و ورزشکاران کمک کنند و از این توانمندی ها استفاده شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با قدردانی از همکاری اصحاب رسانه با این شورا گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان همواره در کنار این شورا و یاوران آن بوده و گزارشی از عملکرد شهرستان ارائه داده اند که شایسته است. ستایش

همه باید برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه تلاش کنند.

امام جمعه گناوه از مشارکت حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 آبان تشکر کرد و افزود: دانش آموزان، دانش آموزان، جوانان و اقشار مختلف مردم ایران اسلامی و شهرستان گناوه با حضور خود حماسه در راهپیمایی یوم الله 22 آبان، برگ زرین دیگری در تاریخ نظام به جای گذاشتند: شخصیتی اسلامی ساختند.

در این دیدار 2 ورزشکار مدال گرفتند. و از مسابقات دوی آسیایی، فعالان فرهنگی و سه نفر از برترین و نخبه ترین دانش آموزان شهرستان تجلیل شد.

همه باید برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه تلاش کنند.

همه باید برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.