افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

سفر پرسپولیس به تاجیکستان به دلیل بیماری چند بازیکن ارتش سرخ اجباری شد/ماسک – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 120307
سفر پرسپولیس به تاجیکستان به دلیل بیماری چند بازیکن ارتش سرخ اجباری شد/ماسک – پرسپولیس نیوز

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال تاجیکستان راهی این کشور شد. کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز برای دیدار با استقلال تاجیکستان راهی شهر دوشنبه شد. مهم ترین نکته سفر پرسپولیس به تاجیکستان ابتلای برخی از بازیکنان این تیم به ویروس سرماخوردگی بود که سفر این تیم را تحت تاثیر قرار داد. پرسپولیسی […]

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال تاجیکستان راهی این کشور شد.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز برای دیدار با استقلال تاجیکستان راهی شهر دوشنبه شد. مهم ترین نکته سفر پرسپولیس به تاجیکستان ابتلای برخی از بازیکنان این تیم به ویروس سرماخوردگی بود که سفر این تیم را تحت تاثیر قرار داد.

پرسپولیسی ها مسابقات مستر المپیا گرگ ایران را دنبال می کنند

اعضای تیم پرسپولیس در حین انجام مراحل اداری پرواز به شهر دوشنبه تاجیکستان مسابقه هادی چوپان را با همتایان خود از مسابقه مستر المپیا در اورلاندو فلوریدا آمریکا دنبال کردند و از کسب دومین مسابقه ناراحت و متاثر شدند. عنوان و مقام اول را کسب نکرد.

استفاده از ماسک اجباری شد

با ورود دکتر حچیکات و دستیارانش به کادر پزشکی پرسپولیس استفاده از ماسک برای تمامی اعضای تیم اجباری شد. علائم سرماخوردگی در برخی از اعضای تیم و با توجه به حساسیت بازی در لیگ قهرمانان آسیا؛ استفاده از ماسک سه لایه برای کل تیم اجباری شد.

تب بیرانوند قبل از سفر به تاجیکستان

علیرضا بیرانوند شب قبل از سفر به تاجیکستان تب 39.5 درجه داشت و دارو مصرف کرده بود و در گفتگو با پزشک تیم اظهار داشت تبش کمی پایین آمده است.

ترابی علائم سرماخوردگی ندارد

مهدی ترابی که به دلیل سرماخوردگی در بازی با صنعت نفت آبادان به میدان نرفت در شرایط عادی به سر می برد و کوچکترین نشانه ای از سرماخوردگی در آن دیده نمی شود و با این شرایط به صلاحدید می تواند مقابل استقلال تاجیکستان به میدان برود. یحیی گل محمدی.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 8 صبح امروز تهران را به مقصد دوشنبه ترک کردند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)