افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

ورزشگاه آزادی به دهه 60 برمی گردد / دو بازی را با یک بلیت ببینید! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 120201
ورزشگاه آزادی به دهه 60 برمی گردد / دو بازی را با یک بلیت ببینید!  – پرسپولیس نیوز

در شرایطی که ورزشگاه آزادی به دنبال حذف پرسپولیس و استقلال از این ورزشگاه و ورود به فاز بازسازی کامل است، با محرومیت سپاهان بار سنگین دیگری بر دوش این ورزشگاه خسته قرار گرفته است. زردپوشان نیز با توجه به محرومیت سپاهان از میزبانی اصفهان با حکم کمیته انضباطی AFC به نساجی پیوست که باید […]

در شرایطی که ورزشگاه آزادی به دنبال حذف پرسپولیس و استقلال از این ورزشگاه و ورود به فاز بازسازی کامل است، با محرومیت سپاهان بار سنگین دیگری بر دوش این ورزشگاه خسته قرار گرفته است.

زردپوشان نیز با توجه به محرومیت سپاهان از میزبانی اصفهان با حکم کمیته انضباطی AFC به نساجی پیوست که باید بازی های آسیایی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کند. در نتیجه در یک اتفاق نادر، نساجی و سپاهان در یک روز و به فاصله چند ساعت در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

ابتدا نساجی از ساعت 17:30 به مصاف نوبهار ازبکستان می رود و سپس سپاهان از ساعت 21:30 به مصاف دیگر تیم ازبکستانی المالیک می رود.

این اتفاق شبیه بازی استقلال و پرسپولیس در سال های 60 و 70 است که چند ساعت و در همان روز قبل از بازی های این دو تیم برای جذب تماشاگر بیشتر بازی دیگری برگزار شد.

معاون ورزشی مجموعه ورزشی آزادی از آماده سازی این ورزشگاه برای میزبانی از دیدار تیم های نساجی و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

سهیل یوسف نیا معاون ورزشی مجموعه ورزشی آزادی گفت: جای نگرانی نیست. خوشبختانه با اقدامات انجام شده وضعیت چمن بهتر شده و شرایط مناسب است. علاوه بر این، کار ساخت و ساز روی سکوها به پایان رسیده و تنها صندلی ها باقی مانده است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای برگزاری این دو جلسه با فاصله چند ساعته گفت: ما نیروهای خود را چند برابر کرده ایم. به محض پایان بازی نساجی مقابل حریف ازبکستانی و خروج بازیکنان از ورزشگاه، نظافت رختکن ها در اسرع وقت انجام می شود تا تداخلی برای ورود بازیکنان سپاهان و حریف ایجاد نشود. علاوه بر این، هر قسمتی از چمن که مشکل داشته باشد تعمیر می شود تا زمین بتواند مشکلات جزئی بازی دوم را برطرف کند.

یوسف نیا در خصوص درخواست باشگاه استقلال برای برگزاری جلسه روز جمعه با تراکتورسازی اظهار کرد: هدف ما استفاده تیم ها از چمن مطلوب است. حتی گفتیم برای اینکه فشاری به چمن وارد نشود باید در زمان و مکان برخی مسابقات تغییراتی ایجاد شود که البته دست ما نیست و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نظر نهایی را می دهند. . در این شماره

نایب رئیس مجموعه ورزشی آزادی گفت: مقرر شد برای این دو مسابقه بلیت جداگانه فروخته نشود. در واقع هواداران با تهیه بلیط می توانند هر دو بازی را تماشا کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)