افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

نتایج پرسپولیس تا هفته هشتم 3 امتیاز بیشتر از فصل قبل – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 119653
نتایج پرسپولیس تا هفته هشتم 3 امتیاز بیشتر از فصل قبل – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل شرایطی مشابه فصل گذشته لیگ برتر دارد. سرخپوشان پایتخت فصل گذشته قهرمان شدند و فصل را مشابه شرایط فعلی خود آغاز کردند. دو تساوی پرسپولیس در هفته های هشتم و نهم لیگ برتر امسال ضربه ای به نتایج پرسپولیس زده است اما مقایسه آن با فصول گذشته نشان از […]

تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل شرایطی مشابه فصل گذشته لیگ برتر دارد.

سرخپوشان پایتخت فصل گذشته قهرمان شدند و فصل را مشابه شرایط فعلی خود آغاز کردند. دو تساوی پرسپولیس در هفته های هشتم و نهم لیگ برتر امسال ضربه ای به نتایج پرسپولیس زده است اما مقایسه آن با فصول گذشته نشان از ثبات فرمول قهرمانی این تیم در یک سوم اول فصل جاری دارد.

پرسپولیس در 8 بازی ابتدایی خود در لیگ بیست و دوم 15 امتیاز کسب کرد. این تیم در سال جاری 18 امتیاز به دست آورد و با تصمیم کمیته انضباطی یک امتیاز به اتهام تخلف از مقررات قرارداد کسر شد.

پرسپولیس آمار گلزنی بسیار بهتری نسبت به فصل گذشته دارد. قرمزها 11 گل به ثمر رسانده اند اما فصل گذشته در 8 بازی خود تنها 8 گل به ثمر رساندند. از نظر آماری، قرمزها نتایج بسیار قابل قبول تری کسب کرده اند، اما آنچه که حاشیه اعتمادی برای هواداران این تیم ایجاد نکرده، نتایج سایر رقبا در مسیر قهرمانی فصل جاری است.

یحیی گل محمدی با توجه به رقابت فشرده روی میز چاره ای جز بهبود عملکرد تیمش ندارد. پرسپولیس برای بازیابی امتیازات از دست رفته باید از سد حریفان جدی خود مانند سپاهان اصفهان و استقلال بگذرد تا جهشی بزرگ در جدول داشته باشد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

جدول روز هشتم لیگ بیست و دوم:

جدول پس از 8 بازی لیگ بیست و سوم:

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)