افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ: نیاز داریم هفته دهم لیگ برتر لغو نشود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 119598
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ: نیاز داریم هفته دهم لیگ برتر لغو نشود – پرسپولیس نیوز

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ای کاش می توانستیم به راحتی از فرصت ها برای تیم بزرگسالان نیز استفاده کنیم. سهیل مهدی خبر داد فردا جلسه ای با حضور امیر قلانوی و مهدی نبی برای تعیین تکلیف دیدارهای هفته دهم لیگ برتر برگزار می شود اما هنوز دعوت نشده ایم. وی در خصوص احتمال […]

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ای کاش می توانستیم به راحتی از فرصت ها برای تیم بزرگسالان نیز استفاده کنیم.

سهیل مهدی خبر داد فردا جلسه ای با حضور امیر قلانوی و مهدی نبی برای تعیین تکلیف دیدارهای هفته دهم لیگ برتر برگزار می شود اما هنوز دعوت نشده ایم.

وی در خصوص احتمال لغو هفته دهم گفت: ابتدا باید دید در این جلسه چه اتفاقی می افتد. قبل از جلسه نباید هدفمان را بگوییم. هر احتمالی ممکن است رخ دهد. باید ببینیم چه می شود و از ما چه می خواهند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به اینکه ظاهرا استقلالی ها برای دیدار تیم با تراکتورسازی تا قبل از 29 آبان ماه آماده هستند، گفت: بعید می دانم بتوانیم چنین کاری انجام دهیم. روز دوشنبه 2 بازی سنگین در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و اگر بازی استقلال و تراکتور همزمان برگزار شود به نفع ورزشگاه آزادی خواهد بود.

مهدی در خصوص اینکه آیا ممکن است سرمربی تیم ملی مجبور به برگزاری مسابقات در هفته دهم شود، توضیح داد: همیشه گفته ام که در اختیار تیم ملی هستیم و البته مشکلات خودمان را هم داریم. . ما باید در مورد چیزهای مختلف صحبت کنیم. خوشبختانه قلعه نویی یکی از باتجربه ترین و با تجربه ترین سرمربیان لیگ است و بهتر از من فضای فوتبال و باشگاه را درک می کند. وقتی با او صحبت می کنم احساس راحتی می کنم. در جلسه بعدی نتیجه گیری می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ می خواهد هفته دهم را در زمان مقرر برگزار کند، گفت: نیاز به برنامه ریزی لیگ و مسابقات این است که مسابقات این هفته در زمان مقرر برگزار شود اما فضایی که به تیم امیدوار کردیم. فرصت های زیادی به ما داده است. ای کاش می توانستیم از فرصت های تیم بزرگسالان هم استفاده کنیم اما ابتدا تصمیم گرفتیم به تیم امید کمک کنیم. ما تمام وقت خود را به این تیم دادیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: قلعه نویی به درستی اعلام کرد که برنامه لیگ برتر تا اینجای کار کمکی به انتخابی نکرده است زیرا همه فضاها را برای تیم امید گذاشته ایم. باید ببینیم نظر قلانوی چیست و چه کاری می توانیم انجام دهیم، اما لیگ باید هفته دهم قبل از اردوی تیم ملی تمام شود.

مهدی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است فقط برخی از بازی های هفته دهم لغو شود، تاکید کرد: حتی اگر مسابقه ای برگزار نشود، شرایط سازمان لیگ سخت است. پرسپولیس و سپاهان به دلیل درگیر شدن در لیگ قهرمانان در هفته دهم به مصاف هم می روند. اگر در این رقابت ها حضور نداشتند می توانستیم همزمان با لیگ قهرمانان مسابقات با تاخیر برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در نیم فصل اول لیگ برتر به طور همزمان چندین تورنمنت داریم. علاوه بر لیگ برتر، در لیگ قهرمانان، مسابقات مقدماتی المپیک، بازی‌های آسیایی هانگژو و اردوهای فیفا و تیم ملی نیز حضور داشتیم. شرایط خیلی سخت شد. در شرایطی که برنامه ما مشخص و مکتوب بود، لیگ هنوز به انسجام لازم دست نیافته است. البته مشغله های کنفدراسیون فوتبال آسیا کار ما را سخت کرده بود. سال های قبل اینطور نبود اما امسال یکی از فشرده ترین برنامه ها را داریم. 2 یا 3 روز پس از فینال جام ملت ها، دیدارهای سنگین و حذفی مرحله هجدهم لیگ قهرمانان اروپا آغاز می شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: هر تیمی که به فینال جام ملت ها راه پیدا کند، مطمئناً در مرحله دوم بازیکن خواهد داشت. پس از یک تورنمنت طاقت فرسا 30 تا 40 روزه، تیم ها باید به کشور خود بازگردند و سپس نماینده آن کشور باید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. بازی ها خیلی سنگین هستند.

مهدی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال برگزاری جلسات 30 و 31 آبان یک روز زودتر وجود دارد، گفت: مشکل همین است. چهار روز مانده به 30 آبان، پرسپولیس در دیداری مقابل استقلال تاجیکستان شرکت می کند. البته سپاهان باید 24 آبان در آزادی بازی کند و سپس برای بازی با پرسپولیس به اصفهان برود. این فضای باریک کار را سخت می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.