افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » رئیس جمهور وارد بانه شد

  • کد خبر : 118509
اسمارتک نیوز » رئیس جمهور وارد بانه شد

به گزارش اسمارتک نیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر استانی خود به کردستان صبح امروز جمعه 21 آبان ماه پس از افتتاح فرودگاه سقز وارد شهرستان مرزی بانه شد. آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دومین روز از سفر خود به استان کردستان برای بهره برداری از فرودگاه سقز […]

به گزارش اسمارتک نیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر استانی خود به کردستان صبح امروز جمعه 21 آبان ماه پس از افتتاح فرودگاه سقز وارد شهرستان مرزی بانه شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دومین روز از سفر خود به استان کردستان برای بهره برداری از فرودگاه سقز وارد این شهر شد و سپس برای دیدار با مردم بانه وارد این شهر شد.

دیدار مردمی با اهالی بانه در سالن ورزشی 1200 نفری این شهر و افتتاح چندین پروژه وزارت نیرو از جمله بهره برداری از تصفیه خانه بوئین از برنامه های رئیس جمهور کشورمان است. کشور در سفر به بانه.

شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در دومین دور سفرهای استانی خود، صبح پنجشنبه ۲۰ آبان ماه برای دیدار با مردم و بررسی مصوبات اولین سفر خارجی و بازگشت وارد سنندج مرکز استان کردستان شد. و 16 پروژه بزرگ را افتتاح کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راهداری و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس سازمان حیات وحش انقلاب اسلامی محل. این بنیاد رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می کرد.

رئیس جمهور در ابتدای سفر به استان برای اولین بار در مراسم بهره برداری از راه آهن سنندج – همدان شرکت کرد و این پروژه توسط آیت الله رئیسی به طور رسمی افتتاح شد.

افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در بانه، دیدار با روحانیون، فعالان اقتصادی و نشست خبری از برنامه های دکتر رئیسی در سفر به کردستان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در 26 تیر 1401 اولین دور سفر خود را به استان کردستان انجام داد.

رئیس جمهور پاییز سال گذشته نیز در برنامه یک روزه برای بهره برداری از پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.