افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

رئیس جمهور در دومین روز از سفر رئیسی به کردستان وارد سقز شد

  • کد خبر : 118430
رئیس جمهور در دومین روز از سفر رئیسی به کردستان وارد سقز شد

رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر استانی خود به کردستان صبح امروز وارد سقز شد. سید ابراهیم رئیسی در دومین روز از سفر خود به استان کردستان برای بهره برداری از فرودگاه سقز وارد این شهر شد و در این سفر چندین پروژه وزارت نیرو از جمله بهره برداری از پالایشگاه سقز انجام […]



رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر استانی خود به کردستان صبح امروز وارد سقز شد.






رئیس جمهور در دومین روز از سفر رئیسی به کردستان وارد سقز شد


سید ابراهیم رئیسی در دومین روز از سفر خود به استان کردستان برای بهره برداری از فرودگاه سقز وارد این شهر شد و در این سفر چندین پروژه وزارت نیرو از جمله بهره برداری از پالایشگاه سقز انجام می شود. خوب در مرزی بانه نیز بانه با جمعیت دیدار و سالن ورزشی این شهرستان با ظرفیت 1200 نفر را افتتاح می کند.

چشمان مردم سقز در فرودگاه برق می زند

دومین شهر پرجمعیت استان کردستان پس از سال ها انتظار شاهد تکمیل و بهره برداری از فرودگاه سقز خواهد بود: حدود 27 سال از آغاز مطالعات پروژه ساخت فرودگاه سقز و تحویل ناوبری هوایی به ایران می گذرد.

پس از عملیات جهادی و تخصصی که در پی دستور ویژه رئیس دولت سیزدهم مبنی بر بهره برداری از فرودگاه سقز انجام شد، این فرودگاه با مساحت 180 هکتار و ترمینال فرودگاه توسط مهندسان ایرانی تکمیل شده است. 2500 متر مربع.

باند فرودگاه سقز 2600 متر طول دارد و 450 متر تاکسی وی، 2500 متر پارکینگ، 1300 متر روشنایی جاده، برج مراقبت، دستگاه های کمک بازرسی و ساختمان پلیس از دیگر ویژگی های این فرودگاه است./تسنیم