افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

واکنش باشگاه سپاهان به رای اولیه کنفدراسیون فوتبال آسیا

  • کد خبر : 118160
واکنش باشگاه سپاهان به رای اولیه کنفدراسیون فوتبال آسیا

باشگاه سپاهان در پی تصمیم اولیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو بازی با فدراسیون عربستان اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش روابط عمومی باشگاه سپاهان، پس از صدور رای اولیه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، این باشگاه اطلاعیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: در پی صدور رای اولیه کمیته […]

باشگاه سپاهان در پی تصمیم اولیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو بازی با فدراسیون عربستان اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپاهان، پس از صدور رای اولیه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، این باشگاه اطلاعیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

در پی صدور رای اولیه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص بازی فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2023-2024، فولاد مبارکه باشگاه سپاهان توجه عموم مردم را به چند نکته جلب می کند:

1- باشگاه سپاهان با احترام به نهاد انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می کند که بر اساس مستندات قانونی این تصمیم را به هیچ وجه صحیح نمی داند و در این مورد موجه می داند.

2- باشگاه سپاهان در پاسخ به اتهامات بی اساس طرف مقابل. مدارک و درخواست های قانونی خود را تهیه و به مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده بود، اما متاسفانه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در چندین مورد بدون ذکر دلیل درخواست قانونی و طبیعی باشگاه را رد کرد. شامل:

الف) کمیته محترم انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ابتدا درخواست قانونی باشگاه سپاهان مبنی بر برگزاری جلسه غیرحضوری و زیر سوال بردن مسائل حقوقی شکایت نامه این مرجع را پذیرفت اما پس از چند روز ناگهان اعلام کرد که انجام نمی شود. شنوایی حضوری

ب) به دلیل نزدیکی مخاطبان مسابقه بعدی المالیق؛ سپاهان از آن کمیته خواست تا با احترام به حق اعتراض باشگاه سپاهان نسبت به تصمیم احتمالی، از برگزاری جلسه دادرسی و صدور رای فوری قبل از آن مسابقه خودداری کند که این امر به امکان تجدید نظر سپاهان لطمه می زند. اما متأسفانه این خواسته منطقی نیز رد شد و چند روز قبل از بازی رای نادرستی داده شد که منجر به عدم برگزاری بازی بعدی در ورزشگاه سپاهان شد، بنابراین احتمال حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه کاملا منتفی است. .

ج) علیرغم درخواست صریح تیم حقوقی باشگاه سپاهان از سوی آن کمیته مبنی بر اعلام مبانی قانونی تصمیم به همراه متن رأی صادره (ایجاد قابلیت اعتراض فوری به تصمیم یا توقف اجرای آن) متاسفانه این امر درخواست نیز رد شد.

3- باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به طور قطع اعتراض خود را به مرجع قانونی ذیصلاح اعلام و به صورت جدی پیگیر اعتراض به رای اولیه خواهد بود.

4- این باشگاه با رعایت مقررات بین المللی پرونده مذکور را به دادگاه عالی ورزش (TAS) ارجاع نموده و از طریق آن مرجع محترم قضایی به استیفای حقوق خود ادامه خواهد داد.

فولاد مبارکه سپاهان در پایان ضمن دعوت از هواداران فهیم و نجیب سپاهان به حفظ آرامش، این اطمینان را به آنها می دهد که تا حصول نتیجه مطلوب مورد رسیدگی جدی عوامل قانونی باشگاه قرار خواهد گرفت. در ادامه جزئیات بازی بعدی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.