افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

امیری: استقلال و پرسپولیس اخلاق را در اولویت قرار دهند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 118074
امیری: استقلال و پرسپولیس اخلاق را در اولویت قرار دهند – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف هایی که زده می شود برای فوتبال ما خوب نیست و امیدوارم اخلاق را در اولویت قرار دهیم. وحید امیری پس از توقف خانگی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: متأسفانه در دیداری که به شدت به 3 امتیاز نیاز داشتیم، اتفاقی که نباید در دقایق پایانی می افتاد […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف هایی که زده می شود برای فوتبال ما خوب نیست و امیدوارم اخلاق را در اولویت قرار دهیم.

وحید امیری پس از توقف خانگی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: متأسفانه در دیداری که به شدت به 3 امتیاز نیاز داشتیم، اتفاقی که نباید در دقایق پایانی می افتاد رخ داد.

وی در خصوص وضعیت مصدومیتش گفت: خدا را شکر مصدومیتم تمام شد. قرار بود در این دیدار در کنار تیم باشم اما با صلاحدید کادر پزشکی این بود که بعد از این مسابقه به تمرینات گروهی بپیوندم.

امیری درباره صحبت های استقلالی ها درباره بازیکنان پرسپولیس گفت: فضای فوتبال ما باید آرام باشد. یک سری صحبت ها چه طرف ما باشد چه طرف آنها زیبنده فوتبال ما نیست. افراد بزرگ زیادی در فوتبال ما حضور داشتند. افرادی که قبل از ورزشکار مبارز بودند. اخلاق و نجابت را رعایت می کردند. امیدوارم اخلاق را در اولویت قرار دهیم.

کاپیتان دوم پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی مشکلات این تیم تمام می شود، گفت: در 7 سال گذشته هیچ وقت آرامش ندیدیم. هر چند خارج از این فضا همه فکر می کردند پرسپولیس در آرامش است و همه چیز طبق روال خودش پیش می رود اما هیچ وقت اینطور نبود. ما همیشه با کوله باری از مشکلات و عوارض وارد مسابقات می شویم. چیزی که در این زمینه به ما کمک زیادی می کند، آرامش ورزشگاه شهید کاظمی است. ما با هم هستیم چیزی که من و همه بازیکنان و کادرفنی را تشویق می کند این است که همدیگر را داریم و برای هم کار می کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)