افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

پیروزی بزرگ ملوان مقابل سپاهان – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 118012
پیروزی بزرگ ملوان مقابل سپاهان – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته نهم لیگ برتر از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند. رضا جعفری (دوبار) و میلاد زکی پور روی خطا برای ملوان و رامین رضاییان و رضا اسدی برای سپاهان گلزنی کردند. مجموع تساوی گل در […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته نهم لیگ برتر از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند. رضا جعفری (دوبار) و میلاد زکی پور روی خطا برای ملوان و رامین رضاییان و رضا اسدی برای سپاهان گلزنی کردند.

مجموع تساوی گل در نیمه اول

نیمه اول این دیدار بسیار جذاب و دیدنی بود و با وجود اینکه سپاهان برتری نسبی بر میهمان خود داشت، دو بار از ملوان عقب افتاد و در پایان نیمه اول توانست بازی را به تساوی بکشاند. رضا جعفری در نیمه اول ستاره ملوان بود که توانست هر دو گل تیمش را به ثمر برساند. رامین رضاییان و رضا اسدی دو گل برای تیم سپاهان به ثمر رساندند.

این دیدار نیز مانند سایر دیدارهای لیگ برتر این هفته با مشکلات داوری مواجه شد و در صحنه گل رامین رضاییان با برخورد توپ ابتدا به بازیکن ملوان و سپس رضاییان، داور بازی آفساید اعلام کرد و پس از مشورت با سایر دستیاران خود گل سالم پذیرفت. سپاهان.

بازی خوب ملوان و برتری در نیمه دوم

بازی نیمه دوم جذابیت نیمه اول را نداشت و هر دو تیم قادر به حمله به دروازه ها نبودند. در دقیقه 57 عیسی آل کثیر با دروازه بان ملوان تک به تک شد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 68 مهدی تارتار سرمربی ملوان زننده دو گل تیمش را از زمین خارج کرد و مسعود زائر کاظمینی به جای رضا جعفری وارد زمین شد. بلافاصله پس از این تغییر شرایط تک به تک برای بازیکنان ملوان به وجود آمد که زائرکازمینی نتوانست دروازه خالی را باز کند و باعث پشیمانی اعضای تیم ملوان روی نیمکت شد.

برخورد فرشاد احمدزاده و ابوذر صفرزاده باعث شکسته شدن سر هر دو بازیکن شد. فرشاد احمدزاده پس از این دیدار جای خود را به آریا یوسفی داد اما صفرزاده در ترکیب ملوان باقی ماند.

در دقیقه 3+90 در حالی که توپ در دست بازیکنان سپاهان بود با خطا و گیجی مدافعان این تیم توپ به زائر کاظمینی رسید و ضربه این بازیکن با برخورد به میلاد زکی پور وارد دروازه شد. امتیاز گرفتن. گل سوم ملوان.

این دیدار در نهایت با برتری سه بر دو تیم ملوان به پایان رسید تا اولین شکست فصل سپاهان در یک بازی خانگی باشد. با این نتیجه ملوان 15 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد و سپاهان با 12 امتیاز باقی ماند و به رده هفتم رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.